Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 22 ianuarie 2009

Episodul 1: La inceput a fost... Part 1


Pai sa incepem cu inceputul: Ma numesc Enache Maria-Ioana si sunt din Bucuresti. La cei 37 de ani ai mei, multi ar zice ca sunt norocoasa sa am tot ceea ce am si ca nu apreciez. Masina scumpa, vila , apartament in Bucutesti , cariera . Sa le luam pe rand: Eu eram singurul copil al parintilor mei, deci toata atentia s-a indreptat catre mine, asta pana cand ai mei s-au hotarat sa adopte un copil, pentru ca eu le tot ceream un fratior. Asta s-a intamplat chiar cu cateva zile inainte ca eu sa implinesc 6 ani. De atunci , viata mea s-a schimbat. Am stiut ca fratele pe care ai mei l-au adoptat nu era un lucru bun . Eram obisnuita ca totul sa mi se cuvina mie, sa nu impart cu nimeni nimic . Si acum, Andrei, avea voie sa umble prin jucariile mele fara sa-mi ceara voie, trebuia sa aibe grija de mine in timp ce ai mei erau la munca si asa. Andrei avea 11 ani cand ai mei l-au adoptat. S-a acomodat repede, dar la fel de repede le-a castigat atentia parintilor mei, care nu se mai opreau sa-I cumpere lui diverse si sa-I de o gramada de bani. In cele din urma-cum era de asteptat- Andrei a inceput sa fumeze heroina. Eu am aflat intr-o seara, cand ma intorceam din parc. Aveam 14 ani, Andrei 19. L-am vazut in scara blocului, cu niste indivizi ciudati , dar am trecut pe langa ei si nu i-am zis nimic. Cand a ajuns acasa l-am intrebat ce si cum, dar raspunsul a fost “ lasa-ma in pace, ce te bagi tu in viata mea?”. Si cum parintii mei i-au oferit viata asta pe care o duce acum, cand s-a dus sa faca dus , am cautat prin haina lui si am gasit 3 tigari. Nici nu stiam cum sa le zic alor mei, pentru ca tineau foarte mult la Andrei , care mereu invatase bine si se purta frumos la scoala, iesind in fiecare am cu medie peste 9.50 . Asa ca m-am dus la el in camera si i-am spus: “ Stiu ca fumezi. Nu te poti ascunde. Dar stii ca nu te voi spune. Mama s-ar imbolnavi daca ar afla ca te droghezi.” El mi-a raspuns pe un ton sictirit: “ Bai … Daca spui ceva esti moarta. Nu ma droghez, vreau doar sa incerc. Ok?” Eu i-am raspuns pe un ton indecis ca e bine daca nu se va apuca de droguri, dupa care am parasit camera… Dar, din pacate, Andrei s-a apucat de droguri.. Si doza crestea din ce in ce mai des…

2 comentarii: