Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 22 ianuarie 2009

episodul 2: la inceput a fost.. part 2


Cum era de asteptat, Andrei a inceput sa se drogheze. De fiecare data cand il prindeam ii luam tigarile sau seringa si le aruncam , poate-poate ai mei nu isi vor da seama de ceea ce face “copilul lor perfect”. Acum Andrei are 24 de ani. Eu nu-l mai pot controla. Are o viata, o iubita, servici, poate chiar si amanta. Iubita lui, Ana, mereu incearca sa-l aduca inapoi, sa-I spuna ca drogurile nu-I fac bine, dar el continua… Eu am dat bacu’ si am decis sa-mi fac o cariera din fotografie. Nimic interesant pana aici. Asta pana cand ai mei au aflat ca Andrei se drogheaza… A fost un soc pentru ei, mai ales cand au aflat ca eu le ascunsesem asta timp de 5 ani. Atunci ai mei au incetat sa-I mai dea bani pentru “diverse” , lucru care l-a infuriat pe Andrei. Asa ca intr-o zi, Andrei impreuna cu gasca lui de drogati, au venit la mine acasa si cum nu era nimeni , au luat tot ce au putut cara: televizor, frigider, laptop, telefonul fix, pana si covorasul de la intrare. Cand am ajuns acasa, am ramas socata. Credeam ca au gasit banii pe care-I stransesem ca sa plec in Antalya pentru a fotografia peisajele de acolo. Dar ,din fericire, nu i-au gasit. Au luat decat ceea ce era la indemana. Acum eram intre ciocan si nicovala; Andrei era ca si fratele meu acum. Nu puteam sa-l reclam la politie, dar nici sa stau cu mainile in san.. Asa ca m-am dus la Ana si am vorbit cu ea si am decis sa il internam intr-o clinica de dezintoxicare, poate asa o sa putem sa-l aducem inapoi pe Andrei pe care amandoua l-am cunoscut candva…

Un comentariu: