Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 22 ianuarie 2009

Episodul 3: Clinica de dezintoxicare


Cum eu eram la inceput de drum in arta fotografiei, cand am ajuns la clinica si am vazut cum arata o clinica de dezintoxicare pe interior, mi-am luat aparatul foto si am facut diferite poze care ilustrau viata dependetilor acolo. Asa mi-am inceput eu cariera. Fotografiile mele au aparut in ziare, apoi in reviste cunoscute, asa ca diferiti sponsori m-au contactat si au dorit sa ma cunosca, spunand ca sunt foarte talentata. Dar , in timp ce eu incercam sa-mi sudez cariera, Ana statea in fiecare zi cu gandul la Andrei. Si eu la fel, dar cu toate acestea, munca nu inceta sa ma faca sa uit din cand in cand de toate problemele de acasa. Am continuat intr-o camera mica, in care de fiecare data cumparam cate ceva, care in curand avea sa fie sala mea de sedinte foto. Acolo, Ana a pozat pentru copertele diferitelor reviste de pe piata din Romania. Cel mai mare succes pe care Ana la avut a fost cand a pozat pentru coperta revistei “Almost” , care era cea mai citita revista pe atunci.Chiar daca era o revista de scandal, niciun jurnalist nu a avut ceva de reprosat Anei , poza fiind perfecta( eu.. cea mai modestaJ) . Andrei este de aproape jumatate de an in clinica de dezintoxicare si este “aproape gata” , dar mie tot imi este frica sa nu se apuce din nou. Tot ce pot spune e ca si-a ratat 6 ani din viata, iar eu o data cu el, incercand sa le ascund alor mei problemele mele si ale lui Andrei. Poate am gresit, dar am crezut ca asa e cel mai bine. Cariera mea este sudata; majoritatea vedetelor pozeaza la mine in studio , eu incasand o gramada de bani, dar Andrei nu stie ca sora lui mai mica o duce asa de bine, el fiind inca internat in clinica de dezintoxicare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu