Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 22 ianuarie 2009

Episodul 4: Love story. Part 1


De curand am cunoscut un baiat destul de dragut, care imi face ochi dulci. La inceput nu-I dadeam importanta.. adica nu aveam de unde sa stiu ca va devenii sotul meu pentru o perioada scurta de timp. Mereu ieseam prin parcul IORE sa fac poze si mereu il vedeam pe acolo, se plimba mereu prin zonele in care obisnuiam eu sa fac poze , iar daca schimbam locul se plimba cu mine si mereu pierdeam ore intregi stand si vorbind despre diferite subiecte, in timp ce Andrei era la clinica si Ana la servici, gandindu-se la el. Dupa o perioada scurta de timp, eu si Dragos am decis sa formam un cuplu. El era architect , la inceput de cariera, ca si mine. Am stat impreuna vreo 4-5 luni, perioada de timp in care eu eram cea mai fericita si incepusem sa uit de Andrei si Ana si sa ma distrez si eu, sa ies prin cluburi si asa mai departe. Dupa astea 4-5 luni eu si Dragos ne-am hotarat sa ne casatorim. Un lucru nebunesc ce-I drept, dar asta e cuvantul care ma caracterizeaza: nebunie. Tin minte ca era intr-o seara de martie. Eram amandoi acasa si ne uitam la tv cand, de o data, Dragos pleaca in dormitor si se intoarce cu un buchet de flori si imi zice:” Azi se implinesc 5 luni de cand suntem impreuna… si ma gandeam ..poate vrei sa facem pasul cel mare…” .Eu i-am raspuns:” Ce pas?” , la care el imi spune “sa ne casatorim,dragaJ”. Eu am sarit la gatul lui si ne-am pierdut intr-un sarut lung , dupa care mi-a pus inelul pe deget. Eram cea mai fericita femeie de pe Pamant. A 2a zi am sunat-o pe Ana sa o anunt de cele intamplate, dar Ana mi-a spus pe un ton dezamagitor:” Fratele tau este internat intr-o clinica de dezintoxicare si tu te casatoresti? Ce sora esti si tu? Nu poti sa mai astepti 2 luni pana cand iese Andrei de acolo?...” Eu i-am spus ca “nu pot sa astept, pentru ca vreau sa-mi continuu cariera si nu pot sa stau dupa Andrei . L-am asteptat 7 ani sa redevina Andrei de dinainte, baiatul pe care l-au adoptat parintii mei.” Ana mi-a inchis telefonul fara sa ma lase sa-I mai dau oricare alta explicatie. I-am sunat pe ai mei si i-am anuntat ca peste 2 saptamani ma voi casatori cu Dragos. Mama mi-a spus ca “ nu cred ca este o idee buna , nu-l cunosti decat de 5 luni , nu stii nimic despre trecutul lui “. Mama avea dreptate , dar eu eram prea incantata ca sa-mi dau seama ca, de fapt , nu stiam nimic despre Dragos , care urma sa fie cea mai nefericita parte din viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu