Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 22 ianuarie 2009

Episodul 5:Love story. Part 2


Ultimele 2 zile inainte de nunta. Pregatiri peste pregatiri. Chiar daca mamei mele si Anei nu le-a placut ideea de a ma casatori cu Dragos, au fost alaturi de mine si m-au ajutat sa aleg biserica, rochia, restaurantul, invitatiile , totul. Eram foarte fericita ca o sa ma casatoresc cu Dragos.Atunci credeam ca este iubirea vietii mele, dar mai tarziu am aflat ca nu e asa. In fine… Azi e ziua cea mare: azi ma casatoresc. Suna atat de frumos , nu numai pentru mine, ci si pentru orice alta fata de pe Terra. Ziua a fost perfecta , totul a decurs asa cum am planuit. Pe la 5 dimineata am ajuns si noi acasa, ne-am dezbracat si am dormit pana dimineata urmatoare. Pot spune ca a fost nunta perfecta. Lui Dragos ii placea sa facem sex in fiecare seara , lucru care pe mine ma indispunea, dar cum noi suntem un cuplu am lasat de la mine si in fiecare seara faceam sex cu sotul meu, chiar daca aveam sau nu chef. Intr-o seara, fara sa isi dea seama, s-a rupt prezervativul si nu dupa mult timp am aflat ca sunt insarcinata . Eu imi doream foarte mult un copil , dar nu acum, cand abia mi-am pus cariera pe picioare. Dragos s-a enervat si a inceput sa tranteasca toate lucrurile prin casa cand a aflat ca va fi tata la cei 25 de ani ai sai. A inceput sa urle spunand ca “ ce e vina mea ca s-a rupt? Tu nu ti-ai dat seama , femeie? Te duci si faci avort.. Eu nu am nevoie de copii care sa stea pe capul meu acum! Intelegi???” . L-am lasa sa urle si am plecat la mama sa-I dau vestea. Mama nu a fost foarte incantata de ideea ca voi avea un copil cu un barbat pe care il shtiu de aproape 6 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu