Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 22 ianuarie 2009

Episodul 6: Vaduva la 22 de ani.


Hmm.. Aiurea rau ca la 22 de ani sa ramai vaduva.Hai sa va povestesc cum s-a intamplat. Eu eram insarcinata in luna a3a si Andrei tocmai a iesit de la clinica de dezintoxicare. Am mers impreuna cu Dragos si Ana la clinica sa il luam dar cand a vazut ca este un barbat cu noi s-a uitat ciudat la noi ,dupa la mainile noastre, iar atunci cand a vazut ca avem verighete a explodat de nervi: “Asa deci..te casatoresti fara sa ma anunti si pe mine?m-ai inchis aici jumatate de an si acum can dies il aduci pe pispirica asta aici sa ma intampine??? Cum ai putut face asa ceva? Adica pe bune Ioana, nici nu-l cunosti.. Unde l-ai cunoscut? Asa repede,in 6 luni v-ati si casatorit?”
Eu am intervenit spunandu-I ca” este viata mea,Andrei.Chiar daca tie nu-ti convine, Dragos este sotul meu si vom avea un copil impreuna.Sper sa va intelegeti bine.” “Eu,cu asta??? Niciodata. Mai bine mort decat sa te vad cu rahatul asta de om.” Andrei a plecat suparat tragand-o pe Ana dupa el ,iar eu am ramas cu Dragos in curtea clinicii pentru vreo 2-3 minute,dupa care am plecat acasa,usor dezamagiti de reactia lui Andrei dar speram ca totul va fi bine. Insa nu a fost asa. Dimineata urmatoare, Andrei a venit la mine acasa, asa cum obisnuia sa faca inainte sa mearga la clinica. Nu dupa mult timp de la sosirea sa in casa, au inceput sa se incinga spiritele si a izbucnit o cearta intre Andrei si Dragos. Eu am incercat sa intervin dar abia daca imi puteam auzea gandurile printer atatea tipete: “Cine te crezi sa intri in viata soramii si sa profiti asa de ea? Cine esti tu?” “Sunt sotul ei legitim deci lasa-ma .Pleaca din casa mea!Afara!” “Nu e casa ta, prapaditule!!!E casa soramii.ea a muncit ca sa isi cumpere casa asta! Nu ca tine, retardatule! Tu sa iesi din casa soramii!!” La un momendat am auzit ceva ce ma socat :” Andrei, du-te la orfelinatul de unde ai venit!!! Locul tau nu e aici.Aum trebuia sa fii inca acolo,un drogat ambulant!!!” Andrei i-a dat un pumn lui Dragos, fiind foarte deranjat de ceea ce i-a spus sotul meu . Dragos a vrut sa-l loveasca pe Andrei, dare u l-am oprit:” Nu! Nu ai sa faci asta! Daca ii atingi un singur fir de par, divortez! L-ai jignit pe fratele meu! Cum ai putut?!” “Uite-asa pur si simplu!” Intre timp, Andrei a scos un cutit din sertar si l-a injughiat in spate. “Aaaa! Dragos! Andrei! Ce sa intamplat? Cum de l-ai injunghiat? Era sotul meu! Astept un copil cu el! Andrei…de ce ai facut asta?Trebuia sa te razbuni asa?” “Iarta-ma Ioana, dar m-a jignit si nu-I puteam permite sa ma jigneasca in halul asta.Parintii tai m-au adoptat pentru ca eu le-am atras atentia, am fost singurul care ,atunci cand au venit ei, am ramas pe scaunul meu, nu m-am dus sa le sar in brate ca sa ii conving sa ma ia acasa. Pur si simplu au venit la mine si mi-au spus ca ei vor fi noii mei parinti, asta daca vreau si eu. Si eu le-am spus “da”. Mereu o sa le multumesc ca m-au luat de acolo. Nu-I doresc niciunui copil sa ajunga acolo.Mai ales copilului din pantecul tau , viitorul meu nepot.” “Asta inteleg Andrei, dar nu trebuia sa-l injunghi mortal! Era sotul meu, viata mea, iubirea mea! Ce ma fac eu acum fara el? Am ramas singura la 22 de ani! Nu pot sac red ca ai facut asa ceva!”. Am iesit repede pe usa si in noaptea aceea m-am plimbat prin Bucuresti incercand sa uit de tot si sa o iau de la capat. Am revenit Enache Maria-Ioana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu