Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Episodul 7: trecand peste...


Au trecut 3 zile de cand Dragos a murit. Andrei a fost cercetat de politie, dar l-au gasit nevinovat, crima petrecundu-se in legitima aparare,pentru ca Dragos l-a insultat foarte grav pe Andrei.
Intre timp, i se facea autopsia lui Dragos, si am aflat ca avea ADHD, adica suferea de deficit de atentie si hipertensiune arteriala, dar nu acesta a fost cauza mortii. Cauza mortii nu a fost lovitura din spate , ci a fost un infarct miocardic, care s-a produs datorita grasimii acumuate in jurul inimii, pentru ca in ultimul timp Dragos se ingrasase cu vreo 10 kg .
Andrei se simtea mai bine acum, stiind ca nu el este vinovat in totalitate de moartea sotului meu, dar acum urma partea cea mai grea: inmormantarea lui Dragos. Nu cred ca o sa am puterea sa-l vad in groapa.

Azi o sa-l ingropam pentru totdeauna pe Dragos… Am mers impreuna cu familia mea, familia lui Dragos, Ana si Andrei la cimitir, unde sicriul sau statea langa groapa cu el inauntru.
L-am sarutat pe frunte pentru ultima oara.
Ana m-a luat in brate si mi-a spus ca ”Nu e ultima oara cand o sa-l vezi. Dupa ce vei naste o sa-l vezi in fiecare zi.”
Vedeam sicriul cum coboara incet in groapa printre lacrimile presarate cu sangele de pe cutitul cu care Dragos a fost omorat , dar tot nu puteam crede ochilor: Dragos nu mai este cu mine.. Dar, asa cum a jurat in fata lui Dumnezeu ,“ la bine si la greu, pana cand moartea ne va desparti”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu