Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

episodul 8: un nou inceput..


Acum, ca Dragos nu mai e, am incercat sa-mi ocup timpu' cu ceva util, care sa ma faca sa scap de stresul asta: fotografia. Eu mi-am inceput cariera in fotografie imediat dupa terminarea liceului. Am avut pana acum 2 expozitii: Toamna pe mare si Vara in Lume. Amandoua au avut un succes la care nu ma asteptam.Nici nu ma mai gandesc sa-mi refac viata. Acum vreau doar sa-mi cresc copilul. Mai e o luna pana cand il voi aduce la viata. Am aflat ca este baiat. Ma bucur , pentru ca asa o sa-mi aduc aminte mai usor de Dragos. Sper sa semene cu el.
In luna asta am inceput sa ma simt din ce in ce mai rau din cauza sarcinii, dar Andrei si Ana au fost mereu aproape de mine. Mama a plecat in Los Angeles ca sa stranga bani sa ne facem o casa undeva in Bucuresti.Tata a ramas singur in apartamentul natal, cu 4 camere. Se simtea singur, asa ca l-am chemat sa stea cu mine.Uite ca luna a trecut si contractiile au inceput sa apara. O targa ma duce repede spre sala de nasteri. Ana si Andrei au ramas pe hol asteptand sa-si vada nepotelul." Impinge!! Impinge!!" o auzeam pe doctorita care avea sa-l aduca pe lume pe copilul meu." Auuuuuuu!" am tipat cat am putut de tare .Dupa care s-a facut liniste in acea sala . Deodata, un tipat s-a auzit din mainile doctoritei: Uaaaaaaaaa! , la care doctorita: E baietel!Asistentele i-au taiat cordonul ombical si l-au infasurat intr-o "paturica" de bumbac . L-au adus langa mine. Era totu' asa frumos, dar lipsea ceva: Dragos. O sa trec peste asta, acum sau mai tarziu. Acum tre' sa ma concentrez sa-mi cresc copilul: singura amintire de la Dragos. Inca nu m-am gandit cum o sa-l cheme pe micutul meu ingeras , dar cred ca o sa-i spun Mihai. Da.. suna bine: Enache Mihai.Ana si Andrei au intrat in sala si m-au felicitat pentru minunatia de copil careia i-am dat viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu