Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 2 februarie 2009

episodul 11: se poate intampla oricui, so take care of u everyday.


Acum urmeaza partea nasoala a povestii...Ana e insarcinata in 4 luni cu Andrei. Din cate se vedea in urma ultimei ecografii se pare ca sunt gemeni. "Wow.. super tare.. doi de.o.data 8->" ziceam eu in gandu' meu.. De obicei, dimineata , inainte sa mearga la servici, Ana si Andrei treceau pe la mine acasa sa luam masa impreuna , dar cum Ana nu mai merge la servici acum, nu prea mai vin pe la noi decat in weekenduri.
Intr.o dimineata ghinionista, Ana a vrut sa.mi faca o vizita sa mai discutam si noi una-alta, cat timp Mihai era la scoala, dar , la trecerea de pietoni din fata blocului nostru, un tampit cu un BMW X5 a lovit.o pe Ana fix cand ea era pe mijlocul trecerii de pietoni. Am coborat imediat sa vedem ce s.a intamplat...

... Cand am ajuns jos, am vazut.o pe Ana pe jos, plina de sange , aproape moarta. Nimeni langa ea. Nicio masina care sa o fi lovit. Nimic.
Am sunat la 112.
Ambulanta a venit in 5 minute.
Am dus.o pe Ana l.a spital, l.am sunat pe Andrei care a venit imediat la spital sa vada cum se simte...

.. Dupa 2 ore de asteptat, doctorul a iesit din sala unde era Ana si i.a spus lui Andrei ca " sotia ta a pierdut ce.i doi copii.. daca nu.i pierdea...murea. "
-Pot s.o vad?
- Acum nu. Vin.o maine... si adu.i multe flori cand o sa.i dai vestea ca probabil nu va mai putea avea copii niciodata, adica sansele devin minime , foarte aproape de 0 ...
-POFTIM?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!
-Cum e posibil asa ceva domnule doctor? am intervenit eu cu lacrimi in ochi si plina de durere in suflet.. nepoteii mei nu vor mai exista niciodata.... ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu