Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 2 februarie 2009

episodul 12: depasind situatia..


Urmatoarea zi. Andrei tre' sa.i dea vestea Anei... Nu vor mai avea copii... Din cauza LUI ...
Cine este acest EL?
Nimeni nu stie. Nimeni nu l-a vazut. Niciun martor.
Ajungem eu si Andrei la spital , intram la Ana.
-Buna Ana! cum te simti?
-Ce faci ,iubita? esti bine? intreaba Andrei cu o voce tremurata, abia abtinandu-se sa nu planga.
-Buna Ioana, bebe. Bine fac.. dar ce mi s.a intamplat? doctoru n.a vrut s.ami zica.. a zis ca o sa.mi zici tu.
-Poi Ana.. vezi tu.. ieri te.a lovit o masina... si.. stii ca ..copii nostrii... nu au rezistat.
Andrei a luat.o in brate pe Ana si a inceput sa planga.
-Bebe... adica..copilasii mei nu mai sunt? 7 cuvinte abia schitzate printe lacrimile ce le prelingeau pe fata Anei.

Am plecat din camera pentru ca ma simteam in plus. Cand am inchis usa am auzit doar:
"De ce eu? de ce copiii mei?"
la care un raspuns scurt si dur a venit din partea lui Andrei " pentru ca Dragos a murit din cauza mea".

Nu i.am spus niciodata lui Andrei...dar am auzit acele cuvinte ... el inca se simtea vinovat pentru moartea lui Dragos...
Au trecut cateva zile de la nefericitul accident. Ana a venit acasa impreuna cu Andrei, care si-a luat concediu cateva zile. In timp ce Ana era in dormitorul meu si se odihnea, Andrei a venit in bucatarie si mi-a cerut niste bani.. initial nu mi.am dat seama ca poate fi vorba despre droguri asa ca i.am dat. Dar cand a venit seara acasa, mi-am dat seama ca si-a luat o doza.
-Andrei..ce-ai facut?
-Ce ti se pare ca am facut? Nimic.
-Ti.ai luat doza. De ce?
-Pentru ca nu mai suport. Uite-te si tu cate s-au intamplat de cand am iesit de la clinica. Acolo era asa bine...
-Andrei.. asta nu e motiv sa te apuci din nou din droguri. Du-te si fa un dus daca vrei s.o vezi pe Ana azi. Si NU comenta!
-Bine bine...:-j
-Sper ca nu o sa mai iei nicio doza.. intelege ca nu rezolvi nimic daca consumi droguri.
-Bine. Promit.
Sper sa se tina de promisiune... Nu vreau s.o amarasc si mai tare pe Ana spunandu-i ca Andrei s-a apucat din nou de droguri.. Andrei are acum 33 de ani.. nu prea mai merge sa consume...

Un comentariu: