Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 5 februarie 2009

episodul 13: pentru ca pot.


Am decis sa las trecutul in urma... sa-mi refac viata. Mihai e clasa a3a acum.. E destul de mare. Are nevoie de un tata cu care sa joace fotbal,cu care sa se uite la meciuri. Andrei nu-i este suficient.Are nevoie de dragostea unui tata.


Asa ca am plecat.


Am plecat la mama in S.U.A. ca sa-mi refac viata si sa-i pot oferi copilului meu un viitor mai bun.


Dupa luni de asteptare pentru viza si pasaport, am reusit sa plec.


Un drum de 24 de ore... Dar ce conteaza..?


Cand am ajuns in New York mama ma astepta nerabdatoare pentru a-l vedea pe micutul meu.. Dar pe el nu l-am luat. L-am lasat in grija Anei si a lui Andrei. Mama a pus o fata ciudata...


- Aaa..unde e Mihai?
- Nu l-am luat cu mine... Nu se prea descurca cu engleza.. iti dai seama ce greu i-ar fi sa se obisnuiasca cu limba si cu noii colegi...

- Pai l-ai lasat singur?!?!?!?!

- Nu ... a ramas cu Ana si Andrei.

Intre timp am ajuns in locul de unde se iau bagajele.. dar valiza mea nu era.

- Excuse me , do you know where's my luggage?!?!?!?!

- Well.. it should be somewhere here. How does it look like?

- It's black with 2 green lines and it has white wheels.

- Well.. let me check if here is any suitcase which has these characteristics .

Dupa vreo 20 de minute de asteptat, tipa vine la mine :

- I'm soory but here is just this suitcase. Is it yours?

- No... it isn't. I want my lagguage back!!!

- I'm sorry miss, but if this one isn't the one you're lookin' for.. i don't have any other suitcase like that one you've just described.

- Well... then "THANKS A LOT"

Mdea.... am plecat spre casa mamei.. Ma aflam in New York... Fara haine si fara bani.(banii pe care ii aveam erau in valiza..majoritatea;oprisem in bagajul de mana ceva gen.. 500$, care , se stie ca in New York abia iti ajung pentru cateva zile de mancat in oras).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu