Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 11 februarie 2009

episodul 14: un nou inceput in N.Y.


Am stat cam o saptamana acasa cu mama, dupa care mi.am cautat de lucru.Am cautat vreo 2 zile... pana cand am gasit un job de dansatoare in Atlantis 2010, un club de noapte din renumitul cartier Queens .

Mama nu prea a fost de acord, dar pana imi gaseam ceva ca lumea trebuia sa incep de undeva de jos.. si oricum.. se castiga bine ca dansatoare... administratorul clubului mi.a zis ca se castiga ceva gen 500-600 $ pe noapte.. asta numai pentru dansat... in fine.. la inceput o sa primesc pana in 1000 $ /luna , dar dupa ce o sa ma cunoasca clientii o sa fie mai bine:).


- Mama, ai cumva niste bani sa.mi imprumuti si mie?

- Pentru ce?

- Haine... pentru noul meu job... nu pot sa merg imbracata cu ceea ce am pe mine:)).

- Cat iti trebuie?

- Poi in jur de 1000-1500 $. Promit ca ti dau cand ii stang la loc.

- Pot sa-ti dau doar 700 $.. restu sunt pentru chirie si restul facturilor.

- Ok sunt buni si aia... Mersi mult>:D<

Am luat banii si am plecat.

Am mers pe la mai multe magazine.. dar toate lucrurile costau mult prea mult pentru banii pe care.i aveam in geanta. Asa ca am mers la un magazin in care toate produsele aveau preturi intre 5 si 100 $.

Mi.am cumparat 3 outfituri dragute de acolo:

1. un top rosu decoltat care mergea cu o fusta mini neagra si cizme rosii si pe deasupra o chestie gen palton, negru.

2. o rochita de vara fara bretele, alba , putin deasupra genunchiului, mulata pe corp , niste pantofiori roz si o vestuta roz lunga pana la genunchi.

3. o rochita rosie,usor transparenta si decoltata, care avea pe dedesupt un dres cu gauri si cizme lungi, negre.

Momentan atat am reusit sa cumpar pentru ca nu ma vrut sa cheltui chiar toate economiile mamei... am cheltuit in jur de 550 $, iar restul banilor i i.am dat mamei.


Maine seara incep munca... ma tot suceam prin pat incercand sa adorm.. dar nu am reusit sa atipesc decat vreo 2-3 ore... sper sa fie ok ziua care vine.

Un comentariu: