Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 19 februarie 2009

episodul 20: decizii ☻


M.am trezit imediat cand am auzit.Oare era Neigh'?M.am dus in baie, am facut un dus rece si m.am imbracat si am mers in graba la spital sa recunosc cadavrul...Am luat primu taxi si pe la 10 eram acolo.
"excuse me,where is the body of Mr. David Routhmart?"
"are you a realative of him?"
"no.. i'm his girlfriend.where is he?!"
"follow me."
am mers dupa asistenta pe cateva holuri.Nu ma ajungeam o data. Aveam senzatia ca am mers kilometrii intregi.Ciudat... mersesem decat pe doua holuri destul de scurte, cand, o aud pe asistenta printre gandurile mele din ce in ce mai negre:
"here is his body.is he your boyfriend?"
A dat la o parte cearceaful alb si l-am vazut.Era chiar el.Neigh'...Dintr-o data a deschis ochii pentru cateva secunde dupa care i.a inchis la loc..Parca ar fi vrut sa.mi zica ceva.Asistenta nici nu observase ca deschisese ochii.Poate a fost o iluzie de.a mea[:-??].
A pus cearceaful peste el la loc si am mers la serviciile funerare sa.i cumpar un sicriu.Un sicriu in culori jamaicane.Asta si-ar fi dorit. Desi il cunosteam de cateva zile stiu ca i-ar place un astfel de sicriu.
Dupa dpua zile a trebuit sa.l inmormantez.Singura. A doua persoana la care tineam mult pe care o bagam sub pamant.O senzatie total nasoala[:-<]. Eram singura cu preotul si 2 oameni care l-au bagat in pamant.
"Rest in peace,Neigh'!" am aruncat 10 flori si am plecat fara niciun alt cuvant.
Am ajuns acasa si am inceput sa plang.
Si am plans...
Si am plans...
Intre timp a venit si mama acasa[Aoleu..dupa vreo saptamana a venit si ea acasa:|]
"ce faci mama? de ce plangi?"
"poi mama a murit vecinu de deasupra noastra.."
"aoleu... cum s.a intamplat?era asa tanar.."
"accident de masina.."
"nasol.."
"da..foarte.avea 24 de ani. L.am inmormantat eu ieri.Nu avea pe nimeni"
"aha..."
Nu stiam cum sa.i spun mamei ca vreau sa plec.. Aveam vreo 2000 $ deci puteam sa ma intorc si sa raman cu ceva bani ....
"Mama... uite.. m-am gandit mai bine si nu prea imi gasesc locul printre americani..."
"banuiam eu.. nu.l poti lasa pe Mihai singur in Romania.. inima de mama ii simte lipsa.Nu?"
"cam asa ceva..deci nu te superi daca plec?"
"nu mama... cum sa ma supar?"
"ok... maine am avionul la 7 si 10 deci pe la 5 tre sa fiu la aeroport. Vii cu mine?"
"nu.. stii ca nu.mi plac despartirile de genul asta..."
Mi.am facut bagajele si m.am pregatit de plecare.
Simteam ca 2 vieti au murit din mine: Dragos si Neigh'.

[picture taken by Daniel]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu