Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 21 februarie 2009

episodul 21: back . part 1


Ma trezesc la ora 3 ca sa termin de facut bagajele si sa ma pregatesc de drum. Avionul meu pleaca la ora 7.10, la 5 trebuie sa fiu la aeroport, ceea ce inseamna ca pe la 4 trebuie sa plec de acasa pentru ca aeroportul este in celalalt capat al orasului.
03.15-resusesc sa ma dau jos din pat-cu greu.
03.30-termin de baut cafeaua
03.35-ma duc in baie sa ma imbrac si sa ma fardez
03.45-imi termin toaleta de dimineata si ma duc sa mai aranjez lucrurile prin troller
03.55-o trezesc pe mama sa-i spun ca plec
"mama, eu am plecat.o sa-mi fie dor de tine.te iubesc!"
"pa-pa Ioana! Ai grija de tine si de toata familia.Spunele ca-i iubesc mult pe toti si ca abia astept sa vin de sarbatori"
"ok.pa-pa"
Am plecat din casa pe la 4 si pe la 4.45-4.50 eram acolo.
"hi. i want a ticket for the plane which takes off at 7.10."
"sure.your name..."
"Enache Maria-Ioana"
"smoker?"
"yes"
"ok. here is your ticket.it makes 550$"
"here. 550$"
mi-am luat biletul si mi-am dus bagajul la verificat.acolo am avut parte de o surpriza placuta.
"aa..you have this luggage and you have this case ."
Era valiza mea pierduta.
"wow. u found my lost case. thank's a lot"
"you're welcome"
Pe la ora 7 fara 5 , ca asa ceva, m-am urcat si eu in avion si m-am asezat pe locul pentru fumatori. Maine la ora asta cred ca voi fi acasa. Aveam la mine in jur de 5000-6000$.Cred ca o sa le cumpar cate ceva lui Mihai,Andrei si Anei.
La ora stabilita,avionul pleaca....



------------------------------------------------------------




Pe la ora 20 a avut prima oprire, in Madrid. Urma sa plece de acolo pe la 7 jumate.Am mers pe acolo prin aeroport si am cumparat ceva suveniruri.
Am ajuns la locul meu cu exact 5 minute inainte ca avionul sa decoleze.
Nu dupa mult timp, pe la ora 21, avionul a facut o a2a oprire,in Roma.
Mai urmara alte 3 opriri in Viena,Praga si Budapesta.
In sfarsit pe la ora 5 jumatate am ajuns pe pamant romanesc.
Un drum lung, ce-i drept,dar a meritat ca sa ajung inapoi la cei dragi.
Era ora 6 jumate cand am plecat de la aeroport. Aveam o valiza si vreo 5000$.Ce puteam sa fac? Acasa daca mergeam nu-mi deschideau ca, credeau ca-s hot sau mai stiu eu ce.
Asa ca am mers pe jos...
....si am mers....
....si am mers....
de la Otopeni pana la Piata Victoriei am mers cu taxiul.De acolo am mers pe jos pana la Arcul de Triumf(am luat tot bulevardul Kiseleff la picior), dupa m-am plimbat putin pe malul lacului Herastrau si am ajuns la Hard Rock Cafe.
" 'neazza.un pahar de whisy, te rog"
"asa sa fie"
ma asez la o masa si imi beau whisky-ul in liniste, cand, de o data ma apuca o stare de greata neexplicabila...

2 comentarii:

  1. E adv toata povestea ? p bune .. am citit`o pana akm de la cap la coada .. e f interesanta :x imi place .. dar parca ... prea multe decese bruste :(

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, nu e adevarata. e creatia mea, dar ma bucur ca pare reala :D

    RăspundețiȘtergere