Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 22 februarie 2009

episodul 22: back.part 2


[...]am plecat spre casa . Starea de greata devenea din ce in ce mai puternica.
La un moment dat, am vazut salvarea: un spital.
M.am dus la urgente si am facut o ecografie...
"A...ati avut de curand relatii sexuale fara protectie?"
"nu stiu.. e posibil.De ce?"
"veniti cu mine sa va fac testul de sarcina"
.........................................................................
Fac testu, merg acasa.Peste o saptamana trebuia sa vin sa aflu rezultatele.
Merg spre casa...
Totul pare atat de cunoscut.In sfarsit orasul natal.
Ajung pe strada mea.
Blocul meu.
Scara mea.
Deschid usa...intru in bloc.
Urc pe scari la et 2.
Ajung la ap 27...Apartamentul meu...
Sun la usa.
Astept vreo 2 minute, pana cand imi deschide Mihai.
"Mamiiiiiiiiii. esti tu?"
"da dragule.Eu sunt"
"Andrei, a venit mama!!!!!!!!!"
Andrei vine din sufragerie si ma ia in brate.Niciodata nu m-a mai strans atat de dragastos in brate.A fost o senzatie ciudata...
"ce faci, ioana?ce-i cu tine acasa?"
"pai m-am intors."
"asta vad:)). ce facea mama?"
"bine..mi-a zis sa va transmit ca va iubeste mult si abia asteapta sa vina si ea in tara"
"aha.. marfa. si cum e acolo? frumos?"
"da.. dar e cam aiurea asa nu stiu.. multe engleza alea-alea"
"poi da..."
"hai ca ma duc si eu la mine sa despachetez"
"ok. imbratisare de grup:X"
Ma duc in camera mea si despachetez, cand vad cazand din rochitza mea rosie mini lista mea cu lucruri bune care mi s-au intamplat in viata si mi-am amintit ca nu ma scris.o pe cea cu lucruri rele...Bun moment sa scriu:
LUCRURI RELE
1)faptul ca am fost singura la parinti pana la varsta de 7 ani
2)problema lui Andrei cu drogurile(bine ca a trecut peste...)
3)l-am cunoscut pe Dragos... si pe deasupra m-am si casatorit cu el.
4)m-am lasat de munca o perioada lunga de timp din cauza lui Dragos
5)am plecat din Romania sperand sa nu ma mai intorc
6)am ajuns acolo si am omorat un om, indirect
7)ma simt vinovata pentru lucrurile rele care li s-au intamplat celor dragi.
8)viitoarele , care vor mai fi.
Neigh' va ramane in tracut.Nimeni nu va afla de aceasta aventura newyorkeza...sau da?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu