Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 23 februarie 2009

episodul 23: ...da sau nu?!


Intre timp am aflat ca Ana este din nou insarcinata... lucru aproape imposibil , este o minune ... Asa ca am revenit in studioul unde acum cativa ani obisnuiam sa o fotografiez .. insa de data asta voi face o galerie intitulata "...din viata unei viitoare mame." si va cuprinde in jur de 30 de poze cu Ana dinainte si din timpul sarcinii.
Pe langa aceasta galerie mai aveam in plan alte cateva.. dar viitorul mi le va da peste cap.

...................................................................

A trecut o saptamana de cand am facut testul de sarcina.
Merg la spital si o caut pe doctora.
La un moment dat aflu de la o asistenta ca e in operatie.
O astept vreo.. 2 ore cred ca erau de-acum, cand , in sfarsit , iese din operatie.
M-am dus la ea si i-am spus ca am programare si mi-a zis sa merg la ea in cabinet.
No problem...Ma duc si o astept vreo 40 de minute, dupa care se trezeste si ea sa vina...
"Buna ziua.."
"Buna ziua ,doamna doctor"
"Care era motivul vizitei?"
"Pai am facut la dumneavoastra un test de sarcina saptamana trecuta si mi-ati spus sa vin azi pentru rezultate"
"A...da.Cum te cheama pe tine?"
"Enache Maria-Ioana."
"Aha.."
..... cauta prin hartoagele ei vreo 2-3 minute si la un moment dat gaseste analizele mele[yey:-ss]
"Mdea...in primul rand..tu vrei sa nu sa fii insarcinata?"
"Nu prea.. am deja un copil de 8 ani... nu prea mai vreau altii foarte curand."
"Aha.. atunci e bine. Nu esti insarcinata..nu de data asta"
"phiuuu.. ce bine. multumesc mult"
Am plecat fericita din cabinet si am mers pe jos de la Policlinica din Vitan pana in Mall , de unde i-am cumparat Anei niste haine pentru poze.
Seara, am ajuns si eu pe acasa. Mihai era cam suparat...
"Ce-ai Mihai? de ce esti suparat?"
"Poi lui Ana i-ai cumparat haine..mie nu."
"Haide bebe stii ca hainele sunt pentru poze."
"mda...( un gest sictirit asa aruncat la caterinca ..)"
"uite maine vin sa te iau de la scoala si mergem la shopping.ce zici?"
"bine.ma duc la mine in camera. noapte buna."
"noapte buna. :*(pupicul de noapte-buna de pe frunte.)"
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu