Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 13 martie 2009

episodul 25:sperietura..part 1


Ieri am avut o cearta cu Mihai...si l-am pedepsit.A stat inchis in camera lui de ieri de pe la pranz.. Vad ca inca nu a iesit de acolo.. Oare a patit ceva?...Merg sa vad ce face..
"Mih...Mihai ! Miha...Mihai, unde esti?"
Niciun raspuns.
L-am cautat pe sub pat , in baie, in toata casa..dar nu era de gasit...cand m-am uitat pe geam l.am vazut alergand pe strada spre parc.
-Mihai, vino inapoi!!!
Niciun raspuns.
L-am lasat sa se duca pentru ca, credeam ca o sa se intoarca...
S-a facut seara si el inca nu ajunsese.L-am sunat pe Alex, prietenul lui cel mai bun, dar mi-a zis ca nu a mai vorbit cu Mihai de ieri...Nu cred ca m-ar fi mintit.
Asa ca i-am sunat pe Ana si pe Andrei care au venit imediat.
-Ce s.a intamplat ma?
-A fugit Mihai!!!
-Unde?
-Nu stiu! L-am vazut fugind spre parc , l-am strigat dar nu mi-a raspuns. Asa ca l-am lasat sa se duca ca am crezut ca vrea sa.mi faca in ciuda... nu stiu..
-Aoleu Ioana...Hai sa.l cautam...
-Ana tu stai acasa in caz ca vine sa ne suni.Eu merg pe la prietenii lui si tu Andrei mergi in parc sa.l cauti. Ok?
-Bine...
Si am plecat..Am fost la toti colegii de clasa...Nimeni nu.l vazuse.Am fost pe la bloc, prin cartier... nu stia nimeni nimic de el.
M.am intors acasa si ma plimbam de colo colo asteptandu-l pe Andrei. Pe la 10 a sunat.o pe Ana...
"Alo...Ce..faci..iubita?"
"Bine fac,Andrei.L-ai gasit?"
"Pai... as ..putea...zice...ca..da..."[incepu' sa ofteze]
"Ce s-a intamplat?"
"Pai.. e lovit...cred ca... e mort.."
si a inceput sa planga.
"Cum adica?!?!?!Unde esti?"
"Sunt in iore, pe langa pod... L.am gasit in tufisuri cu fatza in jos "
"Vine Ioana acum.."
"Ok.. te pup"
"Si eu..."
-Ioana! Du-te repede la pod la iore ca cica l-a gasit pe Mihai .
-La pod zici?
-Da...
-Bine.Pa!
-Pa-pa!
Ana a ramas singura in casa oftand...
Nu inteleg de ce i se intampla Ioanei atatea nenorociri...Intai Dragos,acum Mihai... de ce Dumnezeu ii ia tot ce iubeste?Nici nu vreau sa.mi imaginez ce va fi in sufletul ei de mama cand il va vedea pe Mihai fara suflare...
Ana s.a dus in fata icoanei din sufragerie si s.a asezat pe jos
Voi fi si eu mama si vreau ce e mai bine pentru copiii mei..Promit sa am grija de ei si sa ii protejez de lucrurile rele de afara...Nu vreau sa-i pierd.Nu asa...
Intre timp, am ajuns la pod.
-Andrei!Mihai!unde sunteti?
-Aici sunt ,Ioana!
-Andrei! Unde e Mi... MIHAI!!!!!!!!!!!!!!
Am sarit la gatul baiatului meu si am inceput sa plang langa el uitandu-ma la fata lui patata de sange...
Dupa vreo 10 minute am reusit cu greu sa ma calmez ca sa.l intreb pe Andrei ce s.a intamplat.
-Pai nu stiu.Il cautam pe aici si am vazut jacheta pe marginea drumului.Cred ca au vrut sa.i fure banii sau ceva in genu.Si l.au batut pana l.au omorat...
Doamne!!De ce eu?
De ce din nou?
De ce acelasi sange?



[episod cu dedicatie speciala pt TzN ..na ca am scris:))]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu