Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 17 martie 2009

episodul 26:sperietura... part 2

-Andrei, ai chemat ambulanta?
-Da , e pe drum. Vine in 10 minute ...
-Bine.. Hai sa mergem sus cu el ca sa ajungem mai repede.l
-Nu!!Ai inebunit?! nu.l mishca ... daca il mishti e mai grav..
...
Dupa cateva minute a venit si ambulanta.
-Repede ! e aici! duceti.l la spital!
Totul se intampla foarte rapid incat ma simteam foarte ametita...
L-au pus pe targa si l.au urcat in masina. Am mers si eu impreuna cu Andrei in ambulanta..
Parca nu mai ajungeam o data la spital..Aveam impresia ca inca stam pe loc..
-Haide dom'le ce stai pe loc?n-ai benzina?
-Doamna noi mergem cat se poate de repede...
-A...da?
Am inchis ochii si am asteptat sa se auda usile din spate deschizandu.se.Ajusesem la spital.
Pe drum ma gandisem la listele alea pe care le.am facut ... cate lucruri bune.. dublate de cele rele...ciudat.
Inca incerc sa gasesc o explicatie la intrebarea mea: De ce eu?!
Mihai e pe mana doctorilor acum .. eu stau de vreo 2 ore in sala de asteptare si ma gandesc.. la nimic. Nu ma pot gandi nici macar la mama..sau la tata..Andrei sau Ana...Nici macar la Mihai nu ma mai pot gandi.. Beau un pahar cu apa si incerc sa adorm pe umarul lui Andrei...
Am stat pe umarul lui vreo 20 de minute nereusind sa adorm .La un moment dat l-am vazut pe doctor venind, cu o fata straight rau de tot...era ceva grav.Daca mai era..
......
-Buna seara, domnule doctor!Ce face M..Mihai?
-Buna seara doamna Enache. L-am salvat,dar ...
-Dar ce?!??!?!?!
-Este in coma...Nu stim cat de curand o sa.si revina.
-Ce?Dar este in viata?E bine?De ce e in coma? Cum?
-Cineva l-a lovit cu ceva puternic in cap, probabil cu o ranga...El fiind luat prin surprindere s.a speriat, lovitura a fost puternica si i s.a blocat sistemul nervos.Trebuie sa asteptam...
-Mda..minunat...Macar e in viata[:x]
Andrei era pe scaun si astepta ca eu sa vin sa.i spun ce s-a intamplat cu nepotul lui..
-E bine?
-E in coma...
-Putem sa.l vedem?
-Nu..e la terapie intensiva.Maine dimineata la 9 sa fim aici.
-Aha..ok.Hai acasa...
Am plecat pe jos de la Fundeni ..Si mergeam tristi, cu capul in pamant..asteptand sa vina ziua de maine ca sa.l vedem pe micutul meu...ingeras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu