Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 27 martie 2009

episodul 28:

Luna care a urmat a fost ingrozitoare...
Mihai si-a revenit in mare parte, dar in fiecare zi de la 9 la 12 merg cu el la gimnastica de recuperare si dupa aceste sedinte e mereu foarte obosit.Ajungem acasa si se culca imediat... E foarte greu..dar ma bucur ca si.a revenit..
Am si uitat de Ana si Andrei..vin la noi acasa in fiecare dimineata dar am impresia ca nu.i vad...Ana mai are putin pana cand va naste...Sper sa fie fata , si sper sa o cheme Maria.
Stateam la masa si ma gandeam la acea... legenda pe care mi.a spus.o asistenta.Era atat de interesant.Timp de o luna nu mi.a iesit din minte acea poveste. Ma gandeam sa incep sa cercetez cazul , dar acum vreau sa ma concentrez asupra lui Mihai,sa.l vad ca e din nou cum era acum 2 luni jumate....
Intre timp a aparut o oferta tentanta pentru mine,in cariera mea de fotograf..
Concurs: expozitie cu tema libera, intre 20-50 poze , orice format de poze... castigatorul locului 1 primeste 1000 $ si un aparat foto performant, locul 2- 800$, iar locul 3 primeste 500$. Inscrierile se fac la numarul de telefon: 072x.xx.xx.xx intre orele 10:00 si 20:00.Va asteptam!
"Wow! cat de tare! am ocazia sa arat lumii pozele cu Ana din timpul sarcinii sale.Sper sa castig..."
Nu neaparat pentru bani voiam sa castig, ci pentru aparat.Aveam aparatul asta de mult timp si nu prea mai mergea ca lumea.Un aparat nou era perfect.Dar oare voi castiga?...Asta era intrebarea care ma macina de cand am inchis telefonul.
-Alo...Buna ziua!
-Buna ziua! va sun in legatura cu acel concurs cu tema libera..
-Da..Va rog sa.mi spuneti numele dumneavoastra,varsta, tema expozitiei , numarul pozelor si formatul lor.
-Desigur,Enache Maria-Ioana, 32 de ani, titlul "utopia viitoarei mame", 34 de poze, formatul difera..
-Spuneti.mi masurile..
-Pai variaza.. intre 15x20 pana la 45x40 .
-Ok. Luni va rog sa le aduceti la adresa: (.........)
-Ok.Multumesc!
-Pentru putin!O zi buna!si succes!
-Multumesc.La revedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu