Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 10 iulie 2009

episodul 30 : relatives...

Este vacanta , mijlocul lunii iunie , si cum Mihai si-a revenit i-am promis ca o sa il duc in vacanta unde vrea el .. Dar se pare ca nepotica mea , Cassandra , urma sa vina pe lume . Mihai nu intelegea foarte bine acest lucru important . El voia neparat sa plecam la mare pe 23 iunie . Dar Ana urma sa fie internata in spital pe 21 , deci nepotica mea trebuia sa se nasca in curand ...
"Mami , nu putem pleca la mare acum .Ana are nevoie de noi "
"Dar de ce mami, nu poate sa aibe grija singura de Anda(asa ii spunea el viitoarei sale veriosoare) ?"
"Nu , nu poate . Esti mare si trebuie sa intelegi lucru acesta ."
"Dar mi-ai promis!!!"
"Da , stiu ca ti-am promis , dar trebuie sa fim alaturi de familia noastra. Gandeste-te ca Ana , Andrei si tata , bunicul tau , sunt singurele rude la care putem apela cand avem nevoie de ajutor ... Celelalte rude sunt plecate prin diferite parti ale lumii sau nu prea tinem legatura cu ele. Stii asta prea bine Mihai."
"Unde sunt plecate ... ?"
"Pai dragule, stii ca familiile bunicilor tai au fost foarte numeroase , si inca sunt . Dar majoritatea au plecat ca sa devina cineva in viata si acolo au ramas , pentru ca fie si-au gasit jumatatea acolo , fie au murit acolo , in diferite colturi ale lumii"
"Pai cum asa mami ?"
"Da bebe , de exemplu , matusa mea Violeta,sora mamei mele , a plecat in urma cu 9 ani , inainte sa te nasti tu , cand avea 33 de ani , ca sa isi faca o cariera in Israel. Dar a murit acolo , cand tu aveai 2 ani jumate , la numai 35 de ani . Nu stiu de ce , mama nu mi-a spus nimic ... "
"Serios ? Eu nu o cunosc pe matusa Violeta..."
"Nu ai de unde sa o cunosti dragule. Vrei sa-ti povestesc despre rudele pe care ... nu le-ai intalnit ?"
"Da mami"
"Bine .. Mama mai avea 3 surori si 2 frati: Violeta, care era cu vreo 10 ani mai mica decat mama ;Laura, cu 3 ani mai mica ; Iuliana , cu 1 an mai mare ca mama ; Dumitru , cu 5 ani mai mic si Raul , cel mai mic , care e cam de varsta mea , cu vreo 3-4 ani diferenta intre noi.
Violeta a lasat in urma 3 baieti:Ionut(20),Andrei(19) si Vlad(16).Matusa mea , Laura,are parte tot de 3 copii, 2 baieti si o fata:Eugen(31-de.o seama cu mine),Antonio-Raul(12)si Claudia-Carmen(26).Iuliana are parte de 2 fete mari, inteligente si frumoase:Iulia-Andreea(21) si Alexandra Miruna(32).
Unchiul meu Dumitru s-a casatorit cu o araboaica refugiata din Egipt in Romania si au impreuna 2 fete: Karima(18) si Antonnia(11).Ei s-au mutat in Egipt inainte ca Antonnia sa vina pe lume , si de atunci nu mai stim nimic despre ei."
"Si unchiul Raul?"
"Unchiul Raul ,dragule , are 36 de ani si o fetita minunata,Georgiana-Ioana, in varsta de 12 ani.El a divortat de sotia lui acum un an si ceva , dar ,pentru ca fosta lui sotie a plecat in Turcia, Georgiana a ramas in grija lui."
"Uau... ce tare , mami.De ce nu mi-ai zis ca avem rude in Egipt .. si Turcia?"
"Pai dragule,pana acum erai prea mic ca sa intelegi .Acum aproape ai 10 ani , devii barbat in toata regula, asa ca pot vorbi cu tine despre orice.Si sper ca si tu vei face acelasi lucru .Nu trebuie sa te ascunzi de mama"
"Da mami , am inteles.Dar cu rudele din partea lu bunicu cum ramane?"
"Pai despre rudele tatalui meu nu stiu prea multe .Bunicul tau este un om misterios.Nu stiu daca mai tii minte, dar cand erai mic si mama a plecat in America l-am chemat pe tata sa vina sa stea cu noi , ca avea loc . A stat vreo 2 zile si a plecat inapoi acasa,nu a zis nimic... si de atunci n-am mai vorbit cu el... de vreo 7 ani de zile..."
"Serios mami?"
"Da bebe... stiu doar de matusa mea Carmen(47), care este in India si are 2 copii:Vlad(27) si Samir(24) si de 2 unchi : Stelian, despre care stiu ca a murit.. si Luca(43), care are 3 baieti si o fata:Mircea(22),Matei(19),Tiberiu(17) si Adina(20). Atat"
"Mami, dar toti sunt mari ..."
"Da mami , sunt mari.. asa e"
"De ce sunt asa mari?eu cu cine ma joc?"
"Pai o sa te joci cu copii lor , cand o sa vina pe lume"
"Eee...dar eu o sa fiu mare atunci mami"
"Asta e bebe...Trebuie sa stam aici cu Ana ca sa o ajutam . Ea m-a ajutat pe mine cand tu erai mic , stii foarte bine asta."
"Da mami ... dar vreau sa mergem la mare si la munte si vreau sa vina Buni inapoi !!!"
"Nu se poate Mihai , intelege si tu asta ... Mama nu poate sa vina in tara acum . "
"De ce?"
"Sincer.. nici eu nu stiu.Cred ca nu vrea sa vina.."
"De ce?"
"Nu stiu nici eu ... Hai , imbraca-te , ca ne asteapta Ana si Andrei ... si bebe"
"Bine ,bine..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu