Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 11 iulie 2009

episodul 31: o noua viata.

Astazi e ziua cea mare , ziua in care Ana va aduce pe lume primul sau copil , si probabil singurul ... Ana a suferit un accident anul trecut din cauza caruia sansele ca ea sa poata da nastere unui copil erau minime. ... dar Dumnezeu i-a ascultat rugaciunile si i-a dat sansa de a fi mama .
Contractiile au inceput sa se simta inca de dimineata . Eu , impreuna cu Andrei si Mihai stateam in salonul in care a fost internata pentru a o face sa mai uite de durere pana venea doctorita . Era aproape ora pranzului cand doamna doctor a consultat-o si i-a spus ca in curand va sosi momentul mult-asteptat de orice mama . Asa ca l-am lasat pe Andrei impreuna cu iubita lui , iar eu am plecat pana la un magazin de langa spital cu Mihai . Baietelul meu , curios din fire , ma tot intreba de ce pe Ana o durea burta , nu intelegea . Eu i-am spus ca Cassandra vrea sa vina pe lume , dar nu poate de una singura ... doamna doctor trebuie sa o ajute. Nu stiu cat de bine a inteles , dar el este inca mic ... va avea timp ca sa afle ce si cum .
Pe la ora 1 , dupa-amiaza , eu si Mihai ne-am intors la spital , crezand ca micuta mea nepotica a venit pe lume , dar , Ana era de o ora si jumatate in sala de nasteri , chinuindu-se sa-i dea viata fetitei sale . Andrei daduse bani asistentelor si doctoritei ca sa poata sta alaturi de Ana , pentru ca era o fire foarte speriata si fratele meu nu voia sa li se intample ceva iubitei sau fiicei sale . Eu si Mihai asteptam nerabdatori sa o vedem pe micuta. Ma gandeam daca o sa semene cu Mihai al meu cand era mic . Era un ghemotoc , avea 50 de cm , si 3 kilograme . Dar niste plamani ... cred ca puteau fi folositit pe post de claxon . Stia tot blocul daca nu i-am dat sa manance la ora X ; incepea se tipe tare , sa fie sigur ca cineva il aude si ii da si lui sa manance .
Ora 14:15 . Andrei iese din sala de nasteri , transpirat si cu un zambet pe buze mai mare decat Casa Poporului .
"Gata? Putem sa le vedem ?"
"Inca nu , acum le face fisele si ce acte mai trebuiesc facute .. Ioana... SUNT TATA!! Nu pot sa cred ! Iti dai seama! Tata ... abia astept sa o aud strigandu-ma : tati , imi dai si mie bani de mall?"
"Haha... lasa ca si cu baietii e la fel . Stai sa mai treaca vreo 2 ani , sa vezi ce ma stoarce de bani si Mihai...:))" i-am spus eu , incurajandu-l asa , ca o sora , dupa care l-am luat in brate si l-am felicitat si i-am spus ca daca nu mai face minim 2 copii ma supar pe el :)).
Nu stiu cum , dar Mihai a ajuns in salonul in care o mutasera pe Ana , impreuna cu micuta ei domnisoara. Cand am ajuns eu si Andrei , Mihai statea pe pat langa proaspata mamica si se uita la chipul ei , la cat de bucuroasa era vazand-o ca isi tine in brate propriul copil ...
"Mami... asa fericita erai si tu cand m-ai tinut in brate prima oara ?"
"Dragule , eu eram si mai fericita , pentru ca tu esti singura amintire de la tatal tau."
I-am lasat pe cei 2 porumbei impreuna cu fetita lor si eu l-am luat pe domnisorul meu si am plecat spre casa , nu inainte de a ne opri la magazinele cu haine pentru copii ca sa-i cumparam Cassandrei niste costumase frumoase, pentru domnisoare dragute , asa ca ea .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu