Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 11 iulie 2009

episodul 32 : pregatiri .

In ultimele 2 luni , Ana si Andrei se mutasera cu noi , deoarece Anei ii era destul de greu sa se descurce singura in timp ce Andrei era la servici . Asa ca , in apartamentul nostru cu 3 camere stateam eu , Mihai , Ana si Andrei .. si acum va locui cu noi si micuta Cassandra.
Ma simteam ciudat in acele momente ... mi-am amintit ca nu mai stiam nimic despre tata de mai bine de 7 ani ... nu mai locuia unde ne spusese noua ca s-a mutat ... ce sa-i spun mamei cand va suna ?... Eram speriata , ma simteam oarecum vinovata , nu stiu de ce ... Asa ca am sunat la politie .
"Buna ziua! Ma numesc Enache Maria-Ioana"
"Buna ziua! Cu ce va putem ajuta?"
"Tatal meu , Enache Vlad-Alexandru ... ne-am certat acum 7 ani si de atunci nu mai stiu nimic de el . De curand am fost la adresa unde stiam ca locuieste ,dar mi s-a spus ca s-a mutat de acolo acum mult timp , 2-3 ani ... As vrea sa il gasesc si de aceea am apelat la politie,pentru ca singura nu l-am putut gasi."
"Pai sa vedem ce putem face . Pentru inceput trebuie sa mergeti la sectia unde sunteti inregistrata si sa cereti un formular de date . Dupa ce il primiti mergeti acasa si il completati cu atentie .Va rugam sa nu lasati spatii libere . Acolo va trebui sa completati cu datele din buletinul dumneavoastra si alte cateva informatii .Dupa ce depuneti formularul la ghiseu , un agent de politie va face tot ce poate pentru a va gasi tatal . "
"Va multumesc foarte mult !"
"Nu aveti pentru ce ... noi doar ne facem datoria! O zi buna si succes!"
"Multumesc frumos! La revedere!"
"La revedere!"
M-am imbracat si am fugit repede la politie ca sa iau un formular si sa il gasesc pe tata mai repede .



Am dus formularul impreuna cu cererea la sectie si am fost rugata sa astept vesti de la agentul de politie care se ocupa de cazul meu , Popescu Laura . Aveam incredere in ea , stiam ca il va gasi pe tata ... nu stiu de ce. Probabil parul lung, saten inchis , cu suvite verzi si bleu-marin , statura sa de femeie in politie , imbracata in civil , cu fusta pana la genunchi neagra , camasa alba , asortata contrastant cu o vesta neagra ce se potrivea de minune cu fusta , impreuna cu o geanta alba de piele , mare , in care se afla dosarul meu si sandalele cu toc de 7 cm care impuneau o figura serioasa pe fata Laurei , demna de o directoare de liceu sau facultate , toate acestea m-au facut sa am incredere in ea ... era genul de fata care as fi vrut eu sa fiu , dar parintii nu mi-au permis .
In timp ce cautarile lui tata incepusera deja , in secret , Ana si Andrei erau cel mai fericit cuplu pe care l-am intalnit vreodata . Dar nu erau casatoriti ... Si nu intelegeam de ce .. Asa ca intr-o dimineata , cand Mihai al meu era afara sa se joace si Ana era cu minunea ei in dormitor , l-am luat pe Andrei in bucatarie si am deschis acest subiect : casatoria.
"Da ,Ioana , de ce m-ai chemat ?"
"Vreau sa vorbesc cu tine despre casatorie ..."
"Wow , ce ciudat , chiar azi vorbeam cu Ana sa ne casatorim cand o sa o botezam pe asta mica"
"Hihi , deci o sa va casatoriti in curand...cam cand? Trebuie sa ne pregatim din timp daca facem 2 evenimente atat de importante in acelasi timp ... "
"Pai sa vedem ... nu stiu , ma gandeam sa facem pe la jumatatea lui iulie asa , pe 17,18 nu stiu sigur , tre' sa vorbesc cu Ana sa vedem ... "
"Pai da , o sa caut eu Biserica daca vreti , si tu te ocupi de restaurant , sau invers ..."
"Nu stiu , o sa vorbesc diseara cu ea si iti spun maine inainte sa plec la munca"
"Ok , ma duc sa-l chem pe Mihai ca e prea cald afara si nu vreau sa faca insolatie .Fugi la Ana!"
"Bine surioaro "
Ce bine ma simt , sunt matusa :X . Ma intreb ... daca acum sunt asa incantata , cum o sa fiu cand o sa fiu bunica ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu