Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 15 iulie 2009

episodul 33: Together . Forever .

Andrei a spus ca va vorbi cu Ana despre casatorie, asa ca i-am lasat singuri si am plecat cu Mihai la cumparaturi.Intre timp , Andrei si Ana au avut o discutie interesanta , despre care Andrei mi-a povestit urmatoarea zi .
"Bebe,ce faci?Cum te simti?"
"Bine , pui ! Nu mi-ai mai zis 'bebe' de mult... de obicei imi zici asa cand vrei sa ma intrebi ceva sau sa discutam despre ceva anume..."
"Ce crezi ca as vrea sa te intreb ?"
"Nu stiu,nu-ti pot citi gandurile atat de exact ..."
"Aha , pai nu prea ai cum, iubire"
"Hahaha, ce sa zic.Te citesc mai bine ca oricine , sa stii"
"Stiu , si ma bucur, tocmai pentru ca ma cunosti atat de bine as vrea sa ... facem urmatorul pas in relatia noastra"
"...si anume?"
"Ehh,care crezi tu ca este urmatorul pas ? ...avand in vedere faptul ca suntem impreuna de mai bine de 10 ani ... "
"Saptamana viitoare se implinesc 12 ani si 4 luni..."
"Pai tocmai de asta... as vrea sa ne... casatorim "
"Poftim?Acum?"
"Da. Adica...nu acum , cand o sa o botezam pe Anda..zic si eu"
"Wai de mine , bebe , te ador!!!"
"Eu te iubesc si te ador de mai bine de 15 ani,stii asta"
"Da ! Dar eu te iubesc si mai mult !"
"Nu te cred .. Arata-mi!"
Si a urmat o seara romantica,de care nu cred ca au mai avut parte de cand s-a nascut Anda...Dupa vreo doua ore, cand eu si Mihai al meu am ajuns acasa,adica pe la 9,cei doi aveau parte de o cina romantica la lumina lumanarilor,asa ca am fugit in dormitorul nostru si am stat acolo pana pe la 10 jumate cand am fost siguri ca au plecat din sufragerie in camera lor. Am iesit din camera si , in timp ce Mihai a facut un dus , eu am strans vasele si lumanarile din sufragerie.In sfarsit pe la 12 jumate-1 am reusit sa adorm. Mihai dormea de mult...
M-a trezit Andrei urmatoarea dimineata ca sa imi povesteasca ce si cum ... in fine , nu prea au avut timp sa vorbeasca ca lumea , dar au ei timp sa vorbeasca , tocmai de aceea l-am sfatuit pe Andrei sa nu se grabeasca ,asa cum am facut eu ... Dar aici nu e deloc aceeasi poveste , pentru ca ei doi chiar se iubesc .. 12 ani jumate inseamna foarte mult, eu eram o copila pe atunci , aveam 21 de ani .. Mihai nici nu era pe lume atunci ... nici nu doream sa vina atat de repede... Dar a venit , si ma bucur nespus de mult...Abia astept sa se faca mare , sa ajunga cineva in viata.
In fine, in cepe din urma , Ana si Andrei au purtat o discutie lunga despre casatorie si ,asa cum era de asteptat , au decis sa se casatoreasca la botezul fiicei lor.Dar, au numai cateva zile la dispozitie pentru a face cununia civila , pentru ca Anda trebuia sa poarte un nume:Vasilescu(numele de familie al Anei) sau Enache.Ei s-au hotarat sa mearga la starea civila sa se programeze intr-o dimineata, cat de curand posibil.Sa vedem ce nasi o sa aibe..Sper sa aleaga niste persoane de incredere,nu ca nasii me de care nu mai stiu nimic de cand m-am casatorit cu Dragos , adica de mai bine de 10 ani.Nici nu stiu daca mai traiesc sau nu , nici macar nu cred ca ei stiu ca Dragos a murit.
Dar cum casatoria ce-i va lega pentru totdeauna pe Ana si pe Andreieste un motiv de bucurie , deci nu o sa stric momentul acesta frumos cu probleme pe care le-am avut inca din copilarie ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu