Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 28 decembrie 2009

Episodul 44: Bodega de la colt ?!

Am intrat in casa. Era goala.. Probabil tata fusese aici ca sa ia lucrurile ei.. sau poate ca nici nu stia ca cea care i-a dat viata a murit..

Mama ce- face? Mi-e dor de ea.. Nu mai stiu nimic de ea de cand am invitat-o la nunta lui Andrei, adica de mai bine de un an.. Destul de aiurea, nu ? Asta zic si eu, dar daca ne-a uitat este problema ei. Nu cre dca mai e vreo poza cu ea in casa. Nici nu merita...

Mihai era speriat... Nu mai fusese niciodata acolo, dar i-am spus ca nu e nimeni, ca nu are de ce sa ii fie teamasi pana la urma si-a facut curaj si a intrat in casa.. Nu mi-a zis inca de ce, dar cred ca spiritul bunicii era acolo si s-a bucurat sa-si vada stranepotul.. Mihai s-a speriat. A fugit repede in masina. Am iesit dupa el, am incuiat usile si am plecat..

Imi pare tare rau ca nu o sa o mai vad niciodata pe bunica..

In seara aia am dormit la un hotel din Orsova, iar urmatoarele zile am fost prin muntii Apuseni si am vizitat cateva pesteri din acea zona, foarte frumoase...

Mini-vacanta a durat doua saptamani.

Cand am ajuns inapoi acasa nu imi mai recunosteam restaurantul..Parca fusesem plecata 5 luni, nu doua saptamani...

-Tata, ce-ai facut cu restaurantul meu ?

-Pai eu nu am facut nimic, Ioana. Pur si simplu clientii au transformat restaurantul in ceea ce vezi tu acum.Nu e vina mea ca s-a intamplat asta...

-Bine, dar totusi... Am fost plecata numai doua saptamani.. M-e greu sa cred ca a venit totul de la sine..

-Pai chiar asa s-a intamplat.. Asta e.. Dar afacerea merge ca si inainte, deci asta nu e o problema.. Nu ?

-Pai.. cred ca e ok..Sa vedem..

Cu toate ca ceea ce zisese tata in legatura cu clientii era destul de credibil, nu puteam sa cred ca restaurantul meu, in care faceam eu mancarea si in care ma ocupam de tot, a ajuns o bodega..Dar asta devenise, asa ca, “ Ca la mama acasa“ a devenit “Bodega de la colt”.

5 comentarii:

  1. ok....acum l-am gasit....am sa pun linkul tau....succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI si un 2010 plin de bucuri si impliniri.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!!!
    Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta poveste...chiar imi place cum scri!
    Multumesc pentru comentarii si te mai astept:">!Multumesc si pentru urari,iti urez si eu un an nou mai bun,mai frumos,mai special!Poate pentru tine si anul asta a fost bun,frumos,special...asa ca iti doresc ca in anul care vine sa ajungi...in culmea fericirii!!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Deschide-ti inima cu bucurie si primeste toate gandurile bune de la mine! Iti doresc un 2010 incarcat de sanatate,iubire multa si zambet perpetuu!

    RăspundețiȘtergere