Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 28 decembrie 2009

Leapsa :)

Cat e ceasul?
01:52
Numele tau este?
Diana
Porecla?
Scorpia de la 9F
Ai tatuaje?
nu

Culoarea ochilor?
caprui
Locul in care te-ai nascut?
Bucuresti
Mancare favorita?
cartofi prajiti
Ai fost vreodata in USA?
e criza, stii?
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
nu
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
da
Ai fost implicat in vreun accident de masina?
nu mai stiu
Crutoane sau bacon?
bacon
Zi favorita din saptamana?
sambata seara,
Resturant favorit?
:-? pass
Ce sport iti place sa urmaresti?
inot :-?
Bautura favorita?
pepsi

Inghetata favorita?
cea de ciocolata...

Walt Disney sau Warner Bros?
Walt Disney, logic
Restaurant fast food favorit?
Mc
Ce culoare are dormitorul vostru?
albastru
De cate ori ai copiat la vreun examen?
la examene niciodata ,la teste... :-
In care magazin ai fi cheltuit toti bani de pe card?
in Base
Ce faci de obicei cand te plictisesti?
ascult muzica.. scriu J
La ce ora mergi la culcare?
seara? Pe la 3-4 :-?
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?
conteaza?
Ce program tv nu pierzi niciodata?
nu prea ma uit la tv..
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
habar-nam..

Ce asculti in momentul asta?
nane-relautro (RelaXo)

Care e culoarea preferata?
galben
Mare sau lac?
mare .
Cate tatuaje ai?
unu,. momentan
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
da
Ce preferi pisica sau catel?
cainii .
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
vara
Esti solo?
da
Esti indragostita de cineva?
.. da
Cit e ceasul?
02.03

Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta in … parc

Cel mai de pret lucru pe care il am este … tweety ? :))

Imi bate inima tare atunci cand... pass
Cand sunt suparata, intotdeauna… dau muzica la maxim :)

Cand ma indragostesc… O duc pana la obsesie . Sunt adepta relatiilor de lunga durata, nu-mi place sa insel .. Si pun destul de mult suflet incat sa plang pentru persoana respectiva . [by marmo]
Cea mai fericita am fost atunci cand… nu stiu... :)) cand am urcat pe UMF hardy 2 cu jenti ALEX Rims :X? :)) glumeam.. pass.
Nu spun nicioata NU propunerii de a... manca ciocolata .
Prietenii spun despre mine ca sunt … nebuna

Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi as… face ceea ce nu am avut curajul sa fac pana acum.
Cel mai tare ma enervez atunci cand… cineva ma contrazice cand stiu ca eu am dreptate.
Am emotii atunci cand trebuie sa… fac ceva iesit din comun.
Cel mai mult ma mandresc cu… blogu’ meu :))
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost… :-??
Nu as renunta niciodata la… ciocolata si covoru’ meu cu tweety pe care stau cand scriu(pentru blog) :))
Cel mai bun prieten este... eul meu :-?
O zi este perfecta atunci cand…
rad pana lesin.

1) luati o carte cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al 4-lea - „spuse a doua zi dimineata domnul cu vesta alba (...)”

2) Fara sa verificati cat e ora – 02:17
3) verificati – 02:16
4)cum sunteti imbracat?- tricou si pantaloni

5)inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati? – true blood

6)ce zgomot ati auzit in afara de al calculatorului? – televizoru’ din bucatarie

7)cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva? – am fost la Laser Tag :-?

8)ati visat ieri noapte ? - da
9) cand ati ras ultima data? - acum 2 minute?

10)ce aveti pe pereti incaperii unde sunteti? Harta Romaniei, niste poze si cam atat
11)Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? – mi-as lua un Trek Scratch 7 si niste haine, probabil

12)Care este ultimul fim pe care l-ati vazut?- Camp Rock, pe Disney Channel.. pt a3a oara, cred

13) ati vazut ceva neobisnuit azi ? – nu

14)Ce parere aveti despre acest chestionar? – e marfa, mai scap de plictiseala

15)Spuneti-ne ceva ce nu stim inca – mi-e dor de vara 2009

16)Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fata ? Alexia Maria-Ioana

17) Care ar fi prenumlele copilului dvs. daca ar fi baiat? - Andrei .
18)V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate ? – nu
19)Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile raiului ? – „Te mai las vreo luna in lumea celor vii ca sa-ti indrepti greselile.”
20)Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba? – lumea

21)Va place sa dansati?- da

22)George Bush ? – Nurofen de raceala si gripa
23)care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? – o reclama... probabil

2 comentarii:

  1. Esti o persoana interesanta...imi place blogul tau!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Au mama, e lunga rau leapsa asta :)))
    Daca voi avea timp o sa ma incumet sa o fac si eu.
    Un an nou fericit si tie. :*

    RăspundețiȘtergere