Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Episodul 45:

Am dat jos afişul pe care scria „Ca la mama acasă” .. nu mai avea rost să ţin acel afiş când, de fapt, restaurantul meu era o bodegă..

Îmi era greu să accept transformarea, dar dacă asta atrăgea mai mulţi clienţii... Trebuia sa accept asta..

Dar se pare că nu a fost o idee chiar aşa de rea, până la urmă, pentru că am cunoscut mulţi oameni minunaţi, care mai târziu au devenit prietenii mei..

Deşi îşi trăiau viaţa în afara legii, sufletul lor era curat, împăcat. Ştiau că dacă se vor schimba nu vor mai avea din ce trăi . Am încercat să îi ajut pe unii dintre ei oferindu-le joburi la „Bodega de la colţ”, dar aceştia erau prea ocupaţi cu afacerile lor ilegale, despre care nu o să vorbesc, ca să facă un ban cinstit la „restaurantul” meu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu