Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 28 ianuarie 2010

Episodul 46: La multi ani! Partea intai

Azi e ziua mea. 27 octombrie, 2005.

Împlinesc frumoasa vârstă de 35 ani.

Nu mi-am mai sărbătorit ziua de când eram cu Dragoş, dar am decis ca de acum înainte să îmi serbez şi eu ziua de naştere, aşa cum face toată lumea.

Mi-am cumpărat un tort mare, de vreo 3 kilograme, şi i-am chemat pe Ana, Andrei si Cassandra(care avea un an şi jumătate) la mine, pentru a sărbători ziua mea de naştere.

Cum ziua mea a picat în timpul săptămânii, într-o joi, le-am spus să vină pe la 7-8 seara.

Au venit: Ana, Andrei, Cassandra ...

Am deschis uşa, neştiind ce surpriză ma aştepta pe partea cealaltă.

LA MULŢI ANI, IOANA! Au strigat Ana, Andrei şi Tudor. Tudor era acoperit de un buchet de 35 de trandafiri roşii. Am rămas şocata.

-Ăăăă.. Ioana? Putem şi noi să intrăm? Pungile astea sunt cam grele...

-Aaa.. da! Scuze, intraţi, intraţi.

-Ce faci? Cum e la 35 de ani ? m-a întrebat Ana în glumă, în timp ce băieţii au plecat spre sufragerie

-Hmm.. păi bine.. Cum să fie? La fel, momentan... Lasă-mă să-ţi duc geaca în garderobier.

-Ceva îmi zice că nu va mai fi la fel, zise Ana uitându-se spre sufragerie, unde Andrei şi Tudor se facuseră deja comozi.

-Du-te şi tu la ei, Ana, vin şi eu acum, mă duc să aduc câte ceva de băut...

-Ok

6 comentarii: