Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 18 aprilie 2010

Episodul 50:

Nu stiu ce sa fac. Mi-e frica de o noua casatorie…Nu vreau sa se intample ceea ce s-a intamplat cu Dragos…sau cu Neigh’, nu as suporta..

Dar Tudor.. Tudor e diferit.Il stiu de vreo doi ani.. doi ani! Au trecut atat de repede…Nu pot sa cred.

Dar oare ce vrea Tudor? O vrea si el sa ne casatorim sau doar sa fim impreuna ca si cum am fi copii , adolescenti rebeli…

In timp ce eu eram acasa si ma certam cu gandurile, la terasa atmosfera abia se incinsese si Andrei a inceput sa-l traga de limba pe Tudor…

- Ce-ai mai facut cu Ioana, ma?iti cam place de ea, nu? O iubesti…

- Bai, cam da. Adica in afara de mama lui Marian nu am mai iubit pe nimeni asa cum o iubesc pe Ioana…dar nu inteleg ce-mi place asa de mult la ea…

- Probabil iti place faptul ca, desi a suferit mult, inca reuseste sa isi pastreze zambetul de copil, cut oate ca ea nu prea a avut o copilarie tocmai fericita…

- Nu stiu, de atata timp incerc sa-mi dau seama.. cred ca e jumatatea mea. Altfel nu-m pot explica sentimentele mele pentru ea. Parca as vorbi din carti acum…

- Marele filosof Tudor, rase Andrei un pic ironic. La varsta voastra e posibil.. Sincer sa fiu, din ce am vorbit si cu ea, vreau sa-ti spun ca si ea crede cam acelasi lucru despre tine, dar ii este frica..

Tudor a fost interupt de chelnerul care a venit la masa sa ii mai intrebe daca mai doresc ceva, ei comandand inca doua beri, dupa care au continuat…

- De ce sa-i fie frica? Eu o iubesc!

- Ii este frica sa nu ti se intample si tie ce i s-a intamplat lui Dragos.. sa te piarda, adica.

- Nu o sa ma piarda niciodata! Doamne, cum poate sa creada asa ceva?
- Nu stiu…dare u inca am simt vinovat ca l-a pierdut pe Dragos.

- Cum adica?

- Nu ti-a spus ca… eu l-am omorat?

- Nu, mi-a zis ca a murit din cauza unui atac de cord sau ceva de genul asta…

- Da, dar eu .. l-am injunghiat.

- Pe bune? Cum adica? De ce?

- E o poveste mai lunga.. dar ca sa o scurtez, el se luase de mine si deja se credea stapan pe casa Ioanei, pe lucrurile ei, etc..

- Atunci cred ca a meritat-o… mai bine asa decat sa isi bata joc de Ioana. Cerem nota?

- Da

Au cerut nota si era trecut de 11 cand Tudor a ajuns acasa. Mihai si Marian dormeau. Eu l-am asteptat…

- Buna…

- Buna… ai stat cam mult..

- Ne-am luat cu vorba ...

- A.. si voi, ca barbatii.. inteleg…

- Ma duc sa fac un dus

- Eu ma duc in pat, sunt obosita..

- Ok, vin si eu imediat

In timp ce auzeam dusul gandurile mele se bateau intre ele. Unele imi spuneau sa vorbesc cu el, altele sa il astept pe el sa aduca vorba de asta… nu stiam ce sa fac, asa ca m-am lasat purtata de vise si am adormit inainte sa ajunga el in pat.

Un comentariu: