Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 23 aprilie 2010

Episodul 51:

Tudor a plecat dis-de-dimineata la servici, iar eu am ramas acasa, pe ganduri… De fapt, nu am avut prea mult timp sa meditez pentru ca Andrei si Cassandra au venit in vizita, inainte ca Mihai sa plece la scoala.

-Cioc, cioc, cioc! E cineva acasa?

Stiam ca sunt ei si mai stiam si ca au cheia de la casa… Imi era lene sa ma dau jos din pat, dar a trebuit sa ma duc sa raspund pentru ca Cassandra era foarte nerabdatoare si batea cu pumnii ei micuti in usa de metal, iar eu nu voiam sa se raneasca nepotica mea…

- Buna, buna! Intrati!

- De ce ai raspuns asa greu?

- Pai eram in pat…

- A.. Asta e, e aproape 10 si tu zaci in pat?

- Dar nu zaceam…

- E nu zaceai…

- Nu, ma gandeam…

Intre timp, Cassandra deja please de langa noi si se dusese in camera baietilor pentru a-o trezi, ca de obicei …

- La ce te gandeai?

- La ce oi fi vorbit tu aseara cu Tudor, la asta ma gandeam.. Aseara a ajuns la 11, s-a dus sa-si faca un dus, dar pana sa se intoarca eu deja adormisem…

- Curioasa mai esti, soro…

- Pai cred ca am si mtive sa fiu curioasa.. e vorba de viitorul meu si a lui Mihai .. si implicit a lui Marian..

- Mda.. Pai hai in bucatarie sa fumam o tigara, bem o cafea si iti zic..

- Ok…

In timp ce apa pentru cafea fierbea din ce in ce mai tare si tigarile se terminau vazand cu ochii, Andrei imi povestea cu exactictate ceea ce ii spuse Tudor… Am inteles ca si el voia san e casatorim, dar ca nu e sigur ca eu simt la fel. Exact asta simt si eu in legatura cu el… Dar cred ca amandoi ne iubim la fel de mult unul pe celalalt…

- Pai.. si o sa ma ceara de nevasta? Sau ce?
- Asta nu l-am intrebat, dar o sa-ti zic cand o sa aibe de gand, pentru ca, iti dai seama ca va vorbi cu mine despre asta inainte sa faca acest pas..

- Da, ai dreptate…

- Stiu!

Au urmat cateva clipe de tacere in care am savurat cafeaua fierbinte. Am spart eu tacerea.:
- Andrei, cand crezi ca se va intampla asta? Il iubesc… Nu as vrea sa-l pierd.. stii asta.

- Eu nu am de unde sa stiu, Ioana, depinde cand se va simti el pregatit sa faca asta. Eu m-am simtit pregatit dupa 12 ani..nu?

- Nu ma ajuti deloc!

- Stiu!

- Ahhh, ce-ti mai place sa ma enervezi!!!

- … de-aia sunt fratele mai mare, ca sa te enervez!

- Auzi, da’ tu nu te duci la munca azi?

- Ba da, vrei sa plec?

- De preferat inainte sa arunc cu ceasca dupa tine…

- A ok, pai ma duc s-o iau pe Cassandra, o las acasa si plec la munca.

- Poti s-o lasi la mine pe Anda pana mai incolo si cand pleaca Mihai la scoala ies cu el si o las la tine acasa .

- Hmm, ok. Ne auzim diseara

- Pa, sa inchizi usa dupa tine!

- Desiguur

Era sa uit! Peste o saptamana Andrei implineste 41 de ani… Aoleu, ce frate batran am… Trebuie sa vorbesc cu Ana si Tudor, sa organizam ceva frumos, dar ce? Poate o mini-excursie la munte… Chiar nu stiu.. Ma mai gandesc..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu