Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 22 aprilie 2010

Niste ganduri spuse...

Am simtit nevoia sa scriu aceste randuri. Gandurile mele se bat intre ele, mintea imi spune nu, dar inima ma indeamna sa accept sentimentele. Dar nu vreau! Vreau sa fie ca acum, nu vreau sentimente. De ce trebuie un sentiment atat de frumos cum e dragostea sa-mi dea atatea batai de cap? De ce imi face asta? Simt ceea nu trebuie sa simt si nu ma pot detasa de ceea ce simt. Am incercat, dar cu cat incerc mai mult cu atat ceea ce simt devine mai puernic. As vrea sa pot schimba ceva in toata aceasta situatie, dar nu pot, nu am ce. Stiu ca totul va ramane ca pana acum: noi vom ramane amici, in timp ce eu il voi sorbi din priviri de fiecare data cand il voi vedea prin prisma inimii.

Cam asta a fost... niste ganduri spuse. Am plecat afara. Stiu ca il voi vedea si azi.. ca si pana acum, ne vom uita unul la celalalt cu coada ochiului ca nimeni sa nu se prinda si nu ne vom spune decat "Buna!".
Ne auzim diseara!V-am pupat!


[photo : me]
[edit : me]
[model: Raluca]

4 comentarii:

  1. Nu te speria de sentimente, chiar daca uneori te vor rani. Uite un text ce mie mi-a placut mult:
    Nu imi spune nimic. Iti cunosc mizeria, necazurile, luptele si ispitele sufletului tau. Iti cunosc si stiu lasitatea pacatelor tale. Dar, cu toate acestea, iti spun: "Iubeste-ma asa cum esti tu! Da-mi inima ta!” Daca o sa astepti ca sa devii un inger ca sa mi te daruiesti, atunci n-ai sa ma iubesti niciodata! Chiar cand esti las, fricos, neincrezator in trairea dragostei, chiar cand ai sa recazi in acele pacate pe care nu ai vrea sa le mai faci, Eu nu iti dau voie sa nu ma iubesti. Iubeste-ma asa cum esti tu, in orice moment si in orice situatie te-ai afla, in fidelitate sau tradare, in ravna sau in uscaciune. Tu iubeste-ma asa cum esti. Continuarea o gasesti pe http://razvratirea.blogspot.com/2010/04/te-iubesc.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma sperii de sentimente, ma enerveaza. Uneori as vrea sa nu existe...

    RăspundețiȘtergere
  3. offf...la varsta ta ar trebui sa ai lumea la picioarele tale.DE CE? pentru ca e simplu...nu esti maritata nu ai copil nu ai intretinere de platit...ce te chinuie? ca tu il iubesti iar el nu? or sa te iubeasca alti...te vei satura!! ce e iubirea pana la urma? exista un singur cuvant pentru ea: TRECATOARE!! de ce crezi ca adulti numai se iubesc cum au facut-o cand erau mai tineri...iubirea e pentru tineri...intelepciunea vine cu batranetea...vei vedea...mai bine sa suferi din iubire decat sa nu stii ce inseamna si sa dai peste omu' nepotrivit atunci cand va fi timpu.peace !!

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi alex, mereu imi zici lucrurile potrivite la momentele potrivite >:D< te iubesc maaa >:D<

    RăspundețiȘtergere