Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 2 mai 2010

Bun.. In primul rand scuze ca nu am postat episodul, dar calculatorul meu s-a cam suparat pe mine si a trebuit sa imi reinstalez Windowsul.
In fine, ideea e ca episodul o sa-l postez diseara.
Inca o chestie... Nu stiu cat de ok vi se pare voua, dar mie nu mi se pare deloc ok sa vrei sa plagiezi Twilight pentru ca nu ai inspiratie si vrei sa incerci sa scrii o carte. Nu judec acum, dar ma enerveaza lumea care plagiaza. Nu zic ca m-ar fi plagiat pe mine ca incearca sa scrie o carte sau d-astea, dar plagiaza fenomenul Twilight... este destul de aiurea, nu vi se pare?
Ma rog, cam asta a fost. Preferam sa nu aflu de acel blog. Era mai bine, dar asta e... Oricum nu are cititori... (nu ca as avea eu milioane de cititori, dar stiu ca cei ce ma cititi o faceti de placere, pentru ca va place ce scriu :) )

XoXo

2 comentarii:

  1. fata...da fata cu tine vorbesc...cand spun ca esti nebuna in calitate de psiholog ar trebui sa stiu si sa cunosc...eu nu te judec si cred k ala kre judeca e invidios...doar ca e optiunea ta daca vrei sa scrii sau nu...eu te-am incurajat mereu sa scrii!! altfel de ce as mai sta pe aici sa ma uit la ce mai scrii? ah si btw...meriti bataie maxima!!

    RăspundețiȘtergere