Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 16 mai 2010

Episodul 53: La multi ani, Andrei! Part 2

Cred ca ar trebui sa vorbesc cu Ana despre asta. Ea ma va intelege… Mereu mi-a dat sfaturi bune, de ce nu ar face asta si acum? Da.. Trebuie sa vorbesc cu Ana cat mai curand posibil, pentru ca mamei i-ar lua cam o zi sa ajunga si ziua lui Andrei este peste 3 zile… Dar totusi.. De ce sa ii fac un favor aratandu-i ca imi lipseste? Of, viata asta este asa complicata… Sa o sun.. sa nu o sun.. cred ca cel mai bin ear fi sa ii cer parerea Anei.

Am mers pana la Ana in timp ce Andrei era la servici, desigur, pentru ca nu as fi dorit sa auda din greseala conversatia mea cu Ana despre mama…

- Ana.. Am venit pentru ca vreau sa vorbesc ceva cu tine..

- Da, Ioana.. Stii ca poti vorbi orice cu mine. Ce s-a intamplat?

- E vorba de mama… As vrea sa o sun..

- De ce? Nu ai mai vorbit cu ea de vreo.. 2-3 ani ? Cat a trecut?

- Cam asa.. Dar mi-e dor de ea.. si este ziua lui Andrei.. Ma gandeam ca poate s-ar bucura sa o vada dupa atata timp.. asa cum s-a bucurat cand l-a vazut pe tata la nunta..

- Ioana, Ioana.. Mama ta mai mult ca sigur nu vrea sa mai auda de voi, din moment ce a plecat de atata timp sin u a dat niciun semn de viata. De ce te incapatanezi sa rascolesti trecutul? Lasa-l asa cum e…

- Nu pot, Ana.. Mi-e dor de ea.. E mama… Intelegi?

- Da, stiu cum e. Si mie mi se mai face dor din cand in cand de ai mei, dar asta e, viata merge inainte…

- E greu..

- Stiu, dar asta e... Trebuie sa mergi mai departe, cu sau fara ea.

- Ai dreptate… Ma duc acasa ca trebuie sa vina Tudor. Vorbim. Pa-pa!

- Pa. Ai grija de tine…

- Si tu.

Cand am ajuns, Tudor era deja acasa. Am intrat si nu i-am spus nimic despre faptul ca am mers la Ana sa-I cer parerea in legatura cu chemarea mamei la ziua lui Andrei. Oricum nimeni nu e de accord, deci o sa o las balta pentru ca, la urma urmei, au dreptate. Ne-a lasat balta, de ce sa ne mai pese de ea?

Tudor este pus pe ganduri de cateva zile incoace. Daca stau sa ma gandesc mai bine, cam de cand a vorbit cu Andrei despre casatorie.. Oare s-o gandi sa ma intrebe? Sunt atatea ganduri care ma macina. Trebuie sa iau o pauza.. Si stiu si ce pauza. O sa ies afara. In parc. Ca inainte… sa fac poze, sa ma distantez de probleme si de gandurile astea care nu ma lasa deloc in pace.

N-am mai folosit de mult timp aparatul de fotografiat. Cred ca a trecut mai bine de un an.. Ce ciudat.. Sper ca nu mi-am iesit din mana… Voi afla asta maine, cand o sa merg in parc…

Un comentariu:

  1. Vrei sa-l faci cunoscut ? Dumneavoastra alegeti! Sansa de a-ti promova blogul este chiar aici, ceea ce inseamna mai multi vizitatori!
    http://myrochat.blogspot.com
    V-am trimis acest mesaj pentru ca mi se pare foarte interesant blogul dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere