Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 26 mai 2010

Episodul 54: La multi ani, Andrei! Part 3

Am iesit in parc sa ma plimb, sa uit de tot... Am facut si cateva poze, ca sa nu imi ies din mana...










Cand am ajuns acasa, Ana si Cassandra ma asteptau ca sa stabilim ultimele detalii pentru ziua lui Andrei. A implinit 41 de ani.. 41!

Am adunat destul de multi prieteni de-ai sai si s-a bucurat foarte tare.

Cand am ajuns acasa, l-am rugat sa urce sus la mine, ca sa mai vorbim...

Tin minte si acum prima zi in care el a venit la noi acasa.. Eu eram cea rasfatata, nu eram obisnuita sa impart lucrurile cu nimeni. Nici cand ieseam afara, in parc, nu obisnuiam sad au jucariile mele altcuiva... si atunci era “obligata” sa impart cu fratele meu.. El avea 11 ani cand ai mei l-au adoptat, acum are 41.. nu imi vine sa cred ca au trecut 30 de ani de cand el este fratele meu... Fratele meu... Da, este fratele meu, chiar daca nu avem acelasi sange in vene, m-a ajutat cand am avut nevoie, l-am ajutat cand a trecut printr-o preioada grea, desi nu il stiam cum il stiu acum, eram invidioasa pe el, dar l-am ajutat, pentru ca era fratele meu si il iubeam... si acum il iubesc maim ult decat il iubeam atunci. Atunci eram mica, era doar un prieten de joaca. Acum e fratele meu mai mare, cel mai bun prieten... cel care ma ajuta cand am nevoie, cel pe care il ajut cand are nevoie. Suntem amandoi mari acum si nu ne mai certam. Ne enervam unul pe celalalt, exact ca 2 fratii de sange...

Tata se bucura ca ne intelegem bine, tine si el minte certurile dintre noi de cand eram mici... nu cred ca va uita vreodata ca Andrei s-a drogat, nu cred ca va uita vreodata ca l-am mintit ca sa-l acopar pe Andrei..

Nu stiu cum ar fi fost viata mea fara el, dar nici nu vreau sa-mi imaginez. El este aici, in viata mea, in familia mea si nu vreau sa il pierd pentru nimic in lume...

-Mai stii cum ne certam cand eram mici?

-Da, eram asa prosti...

-E, nu eram prosti.. eram mici...

-Eu nu eram mic, Ioana.. aveam deja cativa ani buni.. tu erai cea mica, hihi

-Hai nu exagera cu gluma..

-Nu exagerez, erai mica.. tin si acum minte cand am intrat cu Vlad si Adri in casa sit u erai cu vecina, te jucai cu papusile... si ai intrebat cine sunt.. si ei ti-au pus ca sunt noul tau frate..

-Da, si am venit in fuga si te-am luat in brate.. tin minte

-Da... la inceput ma enervai. Te bagai mereu in treburile mele...

-Hei... asa sunt surorile mai mici. Daca nu descopeream eu ca te drogai ce te faceai?

-Da, ai si tu dreptate aici... ti-am multumit vreodata?

-Hmm, nu cred... in perioada aia cred ca ma injurai in fiecare zi pentru ca iti aruncam drogurile...

-Hei, nu ma poti condamna... eram dependent...

-Am zis eu ceva?

-Nu...

-Pai si atunci... ?

-Nimic, ma, nimic... ziceam asa...

-Da... hai ca ma duc sa vad ce poze am facut azi. Vorbim maine dimineata.

-Ok, noapte buna

-Noapte buna. Inchide si tu usa dupa tine..

-Ca de obicei...



Download song

Un comentariu:

  1. Din când în când verific corectitudinea partenerilor mei de pe blog! Poate îmi arăţi şi mie unde e linkul de la blogul meu pe blogul tău... La mine e foarte vizibil... La tine nu m am zărit!

    RăspundețiȘtergere