Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 28 mai 2010

Leapsa :p

Leapşa preluată de la Erase Rewind

Zodia: cea mai erotică, greu de înţeles, nonconformistă, extravagantă... Scorpion.
Aş vrea: o steluţă, a mea.
Păstrez: amintiri.
Mi-aş fi dorit: ca viaţa să fie mai frumoasă.
Nu-mi plac: minciuna. oamenii proşti. faptul că nu ajung mai repede la 2000 de unici ca să imi cumpăr domeniu.
Mă tem: de multe chestii. nu o să aflaţi niciodată.ha.
Aud: voci, sunete, sfaturi ale prietenilor.
Îmi pare rău: pentru ce n-am avut curajul să fac.
Îmi place: să stau în ploaie, să visez, să fiu surprinsă (în mod plăcut, desigur)
Nu sunt: altcineva. sunt eu, mereu.
Dansez: ce vreau. ce am chef.
Niciodată: nu spune niciodată.
Par: dură, nervoasă.. nu ştiu. cei ce mă cunosc îşi pot da cu părerea aici...
Plâng: din când în când...
Nu-s întotdeauna: ceea ce vor ceilalţi să fiu.
Nu-mi place la mine: timiditatea.
Sunt confuză: în legatură cu o singură persoană... şi în legatură cu moartea.
Am nevoie: de o singură persoană.
Ar trebui: să nu mă mai afecteze toate gunoaiele.

Cam atât, azi. Revin mâine cu episod nou... Cheers!

3 comentarii: