Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 29 mai 2010

Ploaia care va cădea...

Azi am fost afară, pe Valea Regilor şi în parc. După 5 săptamâni de "absenţă"(am chiulit destul de mult, ştiu, dar îmi motivez eu absenţele :D). Şi, culmea este că azi a plouat. Şi a plouat tare. Nu m.am văzut decât cu 2 persoane din "gaşcă".
Ador să stau în ploaie, mai ales dacă e cald afară. Mă linişteşte. Azi a fost o "fază" oarecum ciudată, pentru că voiam ca o persoană să fie lângă mine, în ploaie, dar cum viaţa nu este roz, persoana respectivă nu a fost. Am stat cred că mai bine de jumătate de oră în ploaie, învârtindu-mă, alergând, d-astea... Cum ziceam, a plouat. Tare. Şi dacă a plouat...

























P.S.: pozele sunt făcute cu telefonul mobil... şi da, este un Nokia, după cum se vede într-una din pozele de mai sus. :P

[Photos: me :D]
[Edit: me :D]
[Model: Raluca-Ana-Maria N.]

Un comentariu: