Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 31 mai 2010

31 mai

Azi am fost la ţară. Oarecum obligată, dar nu asta contează acum. Cum ziceam, am fost la ţară. Acolo a plouat. Rău. Cu toate astea, în cele 2 ore în care am stat acolo am făcut poze... E plictisitor acum să merg la ţară, tot ce vreau e să ies afară, nu să stau la 160 km de Bucureşti să mă uit la televizor... În fine, ideea e că am promis că la vară voi merge la ţară. Nici nu vreau să ma gândesc... Asta ar fi un fel de concediu. Vreo 2-3 săptămâni în care nu voi posta nimic pentru că nu pot sta în casă, liniştită, să postez cu 3 drăcuşori pe capu' meu. Câteva poze de azi:





































P.S.: îmi cer scuze pentru calitatea pozelor, dar sunt făcute cu telefonul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu