Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 9 iunie 2010

Back to school! =(

După o săptămână de "pauză" de la şcoală (a fost grevă vreo două zile, o zi a fost bacu', deci mi-am luat o mini-vacanţă) m-am întors. Şi pentru că m-am întors, după ore am fost să "sărbătorim", haha. Glumeam. Am ieşit cu o oră mai devreme şi ne gândeam unde să mergem... Am zis să mergem să bem un suc în Faraon(este un lounge undeva pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie Bucureşti), dar pe drum ne-am adus aminte (de fapt am văzut intrarea printre razele puternice ale Soarelui) de o cafenea/terasă/bar, cum vreţi voi să-i ziceţi, de lângă liceu. Aşa că am intrat.
Ne gândeam noi ce să comandăm când G. şi L. au zis să luăm o sticlă de vin. Ok, de ce nu? Dar ce sărbătorim? Ăăă, vedem noi. Când a venit sticla ne-am pus în pahare ţi am ciocnit "pentru o viaţă de c***t!" şi pentru că mai avem o lună de şcoală, desigur. Ura! :|
Şi, evident că nu se putea ca o zi de genul să se termine fără ca eu să fac poze. :p










P.S.: Voi scrie un episod nou cât de curând, dar probabil săptămâna viitoare sau ceva de genul ăsta pentru că vineri este serbarea celor de a12a, ultimul clopoţel, d-ăstea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu