Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 25 iunie 2010

Doar amici.

Mi-am dat seama că suntem doar amici. Au trecut 8 luni de când vorbim, de când îmi place de el. A fost un şoc. Un şoc imens. Nu credeam că îmi va fi aşa greu. Ţin la el, poate chiar îl iubesc, dar suntem doar amici.
E ciudat, credeam că dacă va veni vacanţa ne vom apropia mai mult, dar, din contră, ne-am distanţat. Vreau să fie totul ca în timpul şcolii. Îl vreau înapoi, deşi nu l-am avut până acum.
Mă simt foarte aiurea din cauza distanţării dintre noi şi nu ştiu ce să mai cred despre el. O grămadă de gânduri umblă în mintea mea.

Numai gunoaie în viaţa asta de căcat.

Dragostea e complicată.

Un bun prieten
mi-a spus ieri aşa "Viaţa e o curvă: dacă nu o fuţi tu pe ea, te fute ea pe tine." Şi îi dau dreptate. Asta e o vorbă de duh care merită apreciată, pentru că este purul adevăr spus într-un mod vulgar, folosind un limbaj obscen. Atât am avut de zis.

Te iubesc.

Iar pe voi, cititorii mei, v-am pupat!

5 comentarii:

  1. mare dreptate mai are prietenul tau,chiar cada este un mod vulgar de a o spune.

    RăspundețiȘtergere
  2. asa se intampla mereu.... si niciodata nimeni nu o cheama iubire ci obsesie! si mie mi sa spus ca e doar obsesie... chiar daca nu stiau cum e acel sentiment... asta e!

    RăspundețiȘtergere
  3. da' stii doar tu ca-l iubesti, sau stie si el?:-??

    RăspundețiȘtergere
  4. I-am spus; dar fac pariu ca, crede ca glumesc. E o situatie complicata... =(

    RăspundețiȘtergere