Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 6 iunie 2010

Episodul 56

De dimineaţă am chemat-o pe Ana la mine să îi dau vestea cea mare. Andrei era plecat cu Anda aşa că va afla când se vor întoarce. Ana s-a bucurat foarte tare pentru noi, dar şi pentru Mihai şi Marian, căci acum vor avea ambii părinţi, oficial.
Şi, după ce i-am anunţat pe toţi că mă căsătoresc, am stabilit şi data nunţii, care va avea loc pe 29 aprilie 2006.
Împreună cu Ana am început pregătirile pentru nuntă. Am căutat prin reviste şi pe net şi am văzut că la Palatul Mogoşoaia este foarte frumos, un pic retras, frumos aranjat, este perfect.
Mă rog, a durat cam două săptămâni până să mă hotărăsc asupra locaţiei, dar sunt sigură că va merita. Tudor m.a lăsat pe mine să mă ocup de tot, el fiind ocupat cu munca... Nu asta contează, căci, oricum, bărbaţii niciodată nu o să se intereseze de o nuntă, să fim serioşi.. Sunt prea multe detalii care trebuie puse la punct pentru ca ei să le poată face faţă.
Am preferat, ca biserică, biserica de lângă mine. De fapt, e o catedrală. Dar nu contează. E frumoasă, e mare, nu e departe de casă ceea ce înseamnă că am timp să trec şi pe acasă înainte să mergem să întâmpinăm invitaţii la Mogoşoaia.
E perfect! Exact aşa cum mi-am dorit! Îl iubesc pe Tudor şi sper ca, în cel mai scurt timp, să apară şi primul nostru copil. M-am săturat de munca de la birou, mi-ar prinde bine un concediu prenatal, hihi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu