Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 6 iunie 2010

Episodul 57

Abia aştept. Peste o săptămână mă voi căsători cu Jumătatea mea. Nici nu puteam cere mai mult de atât. Am închiriat chiar şi o limuzină care să ne ducă de acasă la Mogoşoaia. E vopsită în negru mat şi sunt lipite stickere cu Just Married etc. E aşa frumos totul... Parcă aş fi într-un vis, dar nu vreau să mă trezesc.
Săptămâna asta a trecut cel mai greu dintre toate. Cumpărături peste cumpărături, probe peste probe şi aşa mai departe. Nu o să dezvolt acest subiect pentru că veţi vedea la timpul respectiv cât de obositor e, asta dacă nu aţi văzut deja.
Cel mai amuzant lucru, să îi zicem aşa, a fost faptul că am văzut pe net poze de la o nuntă făcută în aer liber la Palatul Mogoşoaia şi am zis că vreau şi eu aşa. Şi am vorbit cu preotul şi cu toată lumea invitată la nuntă şi am schimbat locaţia, pentru că eu am vrut nuntă afară, lângă lac.
O dată în viaţă se căsătoreşte omu', cică, şi atunci toată lumea trebuie să îţi cânte în strună. Aşa că în trei zile am reuşit să anunţăm pe toată lumea şi să pregătim totul pentru ca nunta să fie afară.
În dimineaţa zilei de sâmbătă, pe la ora 10, am fost programaţi la Starea Civilă a Sectorului 3 unde a avut loc cununia civilă.
După un discurs plictisitor de vreo 10 minute am auzit şi întrebarea pe care o aşteptam cu atâta nerăbdare:
- Domnule Constantin Adrian Tudor, de bună voie şi nesilit de nimeni, luaţi în căsătorie pe doamna Enache Maria-Ioana ?
- Da !
- Doamnă Enache Maria-Ioana, de bună voie şi nesilită de nimeni, luaţi în căsătorie pe domnul Constantin Adrian Tudor ?
- Da !
- Intrucât constat că au fost îndeplinite condiţiile impuse de lege pentru încheierea căsătoriei , vă fac cunoscute ur
mătoarele dispoziţiuni din Codul Familiei :
● În România, statul ocroteşte căsătoria şi familia. Familia are la bază căsătoria liber-consimţită între soţi ;
● În relaţiile dintre soţi, precum şi in exercitarea drepturilor faţă de copii , bărbatul şi femeia au drepturi egale ;
● Drepturile părinteşti se exercită numai în interesul copiilor ;
● Relaţiile de familie se bazează pe prietenie şi afecţiune reciprocă ;
● Soţii hotărasc, de comun acord, în tot ceea ce priveşte căsătoria .
-În urma consimţământului dumneavoastră, liber exprimat, vă declarăm căsătoriţi. Vă dorim casă de piatră şi mult noroc .
Am semnat, am făcut poze şi am mers acasă pentru a ne pregăti pentru cununia religioasă, care presimt că va fi mult mai plictisitoare decât cununia civilă. Numai când mă gândesc că va trebui să stau 2 ore ascultându-l pe părinte şi încercând, pe cât posibil, să nu râd în hohote, mi se face rău.
De pe la 12:30 până pe la 16, naşii, foarte buni prieteni de familie, alături de Ana şi Andrei, ne-au ajutat să ne pregătim. În fine, nu cred că Tudor a avut mare lucru de pregătit, pentru că a plecat pe la 16:15 cu maşina de la servici, eu urmând să ajung cu limuzina pe la 17:10.

2 comentarii:

  1. Casa de piatra. sa fi iubita
    Eu nu am fost pretentios, Sotia a fost cea care a ales totul. Eu doar negociam cu Negustori pretul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce scriu eu este fictiune... Am 15 ani! Nu am de gand ca ma casatoresc inca :))

    RăspundețiȘtergere