Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 20 iunie 2010

Herăstrău

Ieri am fost împreună cu doi colegi în Herăstrău. Nu prea îmi place mie să merg în acel parc, pentru că este extra plin-mai ales în weekend-, dar m-am lăsat convinsă de ei şi am mers.
A fost frumos, dar seara, pe la 9, dupa cum au anunţat şi la TV, a început "furtuna" :)) .
Mă rog, am făcut cateva poze, în puţinele momente ale zilei în care am putut fi serioasă, pentru că în 95% din timp am râs :D.



















P.S.:
1. Aş fi postat aseară pozele, dar îmi dădea o eroare când încercam să le editez, mă rog... nvm.
2. Vreau să îi urez La Mulţi Ani! lui Alin, pentru că astăzi a împlinit 19 ani ;x

V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Imi plac pozele tale. Si-mi place grozav ca ai ras.
    Imi plac oamenii veseli.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.Eu rad cam toata ziua, in general :D...

    RăspundețiȘtergere