Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 4 iunie 2010

Interesant sistem de învăţământ avem

Mai e o săptămână şi se termină anul şcolar 2009-2010!
Nu pentru toţi, doar pentru majoritatea. Nu înţeleg de ce se face această discriminare, dar eu termin pe 18 iunie. Nu mi se pare DELOC corect. Adică puteam macar să am o săptămână pauză între terminarea anului şi practica...
În fine, nu este vina liceului, astea sunt ordinele primite de la Minister. Sunt nişte nesimţiţi, lăbari, care nu fac altceva decât să stea pe scaun o zi întreagă în timp ce fură banii oamenilor/ statului. Schimbă câte ceva în fiecare an. De exemplu, anul acesta am aflat pe 19 aprilie că pe 26 (următoarea săptămână) urma să avem un examen la toate cele 3 materii de profil, care va reprezenta cam 50% din media noastră pentru trecerea în clasa a10a. De ce au facut asta? Nu ştiu. Nimeni nu ştie. Toţi profesorii cu care am discutat despre asta consideră acel examen o porcărie, lipsită sens. Dar astea sunt ordinele de la Minister. Toata lumea dă din umeri. Trebuie să facem ce spune Ministerul. Mare om Daniel Funeriu ăsta, care dă ordine şi legi cu nemiluita fără a se gândi şi la copiii care învaţă în acest sistem de tot C***TU' ! Şi noi trebuie doar să tacem şi să înghiţim. Da... În Polonia se inventează jocuri gen "cine ajunge ultimu' la orgasm" şi noi nu ne mai vedem capul de teste. E adevărat că nivelul nostru este mult mai avansat faţă de cel al elevilor din alte state, cum ar fi cei din America, unde dacă am merge să învăţăm am fi genii printre elevii de aceeaşi vârstă cu noi, dar merită oare să ne facem atâţia nervi din cauza învăţămantului pentru a ajunge un nimeni? Singura noastră şansă ar fi să plecăm de aici, undeva cât mai departe, ca să devenim cineva. Dar nu toţi vom putea. Şi asta e trist. Pentru că noi nu avem viitor... Dar "învăţăm pentru viitorul nostru!Ca să ne fie nouă bine!" Învăţăm pe dracu'. Nu o să ne fie bine şi nici nu o să avem viitor atâta timp cât o să rămânem aici.
Nu le am eu cu politica sau d-astea, nici n-am drept de vot, dar nu sunt atât de neştiutoare încât să nu îmi dau seama că un om întreg la minte nu ar cere să se mărească taxa pe valoare adăugată în timp ce scad salariile.
Ideea e că poate până voi termina liceul economia va ajunge undeva pe linia de plutire şi se va putea face ceva şi în România...

Cam atât, momentan. Dar revin asupra acestui subiect.

8 comentarii:

  1. ai vrea si tu ceva jocuri ca in Polonia =))) unde va umbla mintea, la orgasm, auzi la ea :>

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, ideea e că în urma jocurilor 5 fete au rămas însărcinate şi vreo două au născut deja, la 15 ani... ceea ce nu e tocmai ok. Înţelegi?

    RăspundețiȘtergere
  3. e ok sa faci liceul; e super ok sa mai termini si o facultate. problema e ca putini dintre cei care termina facultatea isi gasesc un loc de munca pe profil, sau remunerat pe masura. cu tot statutul de "cei mai bine pregatiti"...

    RăspundețiȘtergere
  4. da, cam asta e ideea. Adica acum degeaba faci de exemplu ASE, Marketing, daca ajungi shaormar. HaHaHa.

    RăspundețiȘtergere
  5. pai daca aveau NULL in cap, ce sa le faci =))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) oricum, este un joc cretin. Din cate am citit erau in generala, nu in liceu... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. pai da:)) stiau fetele ce vor =)))

    RăspundețiȘtergere
  8. nu chiar, ce copilarie mai au acum, fiind insarcinate sau deja mame? :|

    RăspundețiȘtergere