Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 10 iunie 2010

It's summer!

Vreau vacanţă! Dar nu. Cum să terminăm şi noi şcoala ca tot poporu' pe 11 iunie? Nu! Trebuie să stăm la şcoală până pe 18 iunie, program normal şi practica până pe 9 iulie. Am mai scris despre asta aici, dar acum, când fac pregătiri pentru serbarea de mâine, pentru clasele 10-12, care iau vacanţă mâine, mă oftic. Şi mă oftic grav. Pentru că nu e corect! De ce să mă trezesc până pe 9 iulie la 6 jumate ca să ajung la şcoală?! De ce să suport traficul de dimineaţă şi mirosurile mirobolante din autobuze/ tramvaie care îţi taie respiraţia de la prânz până atunci?!
Nu e corect absolut deloc. Dar în fine, asta e. Nu avem puterea de a schimba ceva. Cum am mai spus: noi trebuie doar să tăcem şi să înghiţim în sec, să visăm cu ochii deschişi că suntem în vacanţă şi că ne distrăm.
Mâine e ziua cea mare. Am repetat, repetat şi iar repetat. Mă rog, nu chiar aşa mult. De marţi până azi, mai exact. Desigur că şi mâine, tot la ora 8, trebuie să fim la şcoală pentru repetiţia finală, aia mare, belea, shukară etc. Aia cu toată lumea, unde toţi îşi fac numerele şi ne încântă, mai mult sau mai puţin, cu ce au în dotare.
Până atunci mă duc să mai repet un pic, că de, repetiţia e mama învăţăturii!
Vă invit să urmăriţi un video cu o parte din dansul pe care îl fac colegele mele(mie mi se pare foarte amuzant acest video şi râd de fiecare dată când mă uit la el):



V-am pupat!

P.S.: scuze pentru calitatea filmuleţului , este filmat cu telefonul =(

2 comentarii: