Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 1 iunie 2010

Muzica uitata...

Pentru ca e Ziua Copilului, am zis sa imi aduc aminte de copilarie si de cateva melodii/trupe care imi aduceau zambetul pe buze cand le auzeam la TV :D
Cautand nu foarte adanc in amintiri, mi-am adus aminte in primul rand de Andre, cu melodiile care inca mi-au ramas intiparite in minte:
Lasa-ma papa la mare

Prima iubire

Ar mai fi Noapte de vis, Te joci cu mine, Lacrimi de dor, Hai sa ne distram, La intalnire etc... Nu le pot enumera aici pe toate :D
O alta formatie care facea furori prin '98 cred este 3 SUD EST
Nu mai vreau sa te cred

Sau cei de la L.A... stiu ca acum realizam ca erau manele, dar atunci era un stil nou de muzica, care atragea publicul... Printre melodiile celor de la L.A. care se auzeau pe plajele de pe litoralul romanesc se numara, in primul rand, Ochii tai, melodie urmata de Bate, bate inima, La mare, Sex cu mine, etc.
Nu as putea sa nu aduc vorba de Bambi, cu Doi ochi caprui , O portocala, Soricelul sau Las grijile acasa.
Nu cred ca as putea sa il uit pe Nick de la N&D sau melodiile lor care ne-au atras prin stilul nou-aparut la noi. Printre melodiile lor pe care mi le mai amintesc se numara Nu ma lasa, Nu pot sa uit, Vino inapoi si Vreau sa plang.
In 2005, Skizzo Skillz a iesit din umbra Timisoarei si a debutat pe piata romaneasca cu piesa Umblu teleleu, piesa raggae, care a atras publicul. Melodia este super tare, chiar daca au trecut 5 ani de la aparitie. Mai jos o puteti asculta:

Codu' Penal si Nico, nu siu cat de veche e melodia, dar tin minte ca o ascultam in disperare cand eram mica, alaturi de formatii precum La Familia, BUG Mafia, Parazitii sau R.A.C.L.A.

De la R.A.C.L.A. tin minte 2 in 1. Atunci nu prea intelegeam versurile, dar acum ma bucur ca toate aceste melodii nu s-au pierdut...

PS: vedeti diferenta de stil a lui Connect-R? era mult mai bine atunci... :P

Mai sunt multe melodii pe care nu mi le amintesc acum, nu sunt doar artisti romani. Mai sunt melodii precum Macarena sau Oh!Carol si multe altele, dar acestea sunt cele pe care le ascultam cel mai mult.

Voi ce ascultati cand erati copii ?

Un comentariu:

  1. Oh,cate amintiri:))
    Pe refrenul ultimei aveam dans in clasa aIVa:))

    RăspundețiȘtergere