Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 16 iunie 2010

Nu am pus nicio melodie de-a lui Nane până acum. Culmea, tocmai eu, care am toate mixtape-urile sale şi îi stiu pe de rost 90% din melodii.
În primul rând pun melodia Gânduri la miezul nopţii, pe care o ador :D.



O melodie tristă, dar chiar este real ceea ce spun versurile (am "cercetat" pentru că nu credeam că este real ceea ce zice el acolo, pe negativ şi, cu lacrimi în ochi, am constatat că e adevărată povestea). Nane- Poveste de seară.



Sunt foarte multe melodii marfă, dar nu le pot pune pe toate într-un post. O să pun în curând şi melodii mai vechi de la B.U.G. Mafia, Paraziţii, Getto Dacii etc.

P.S.:Trebuie să mai ies pe afară, să fac poze. Dar şcoala în vacanţă mă oboseşte.Trebuie să scriu un roman. Nici de el nu am timp.

2 comentarii:

  1. E foarte tare Nane...o alta melodie geniala e "Mi-e dor".Are multe melodii bune da nu e asa mediatizat...

    RăspundețiȘtergere