Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 5 iunie 2010

Nu m-am putut abţine...

Da, este vorba despre ÎNCĂ o leapşă... Vine de aici şi de data asta merge în primul şi în primul rând către Erase Rewind şi Claudiu, dar şi tuturor celor care doresc să o preia.

1. “Cât de des te enervezi?”
Destul de des şi, de obicei, din nimicuri.

2. “Când te enervezi suni pe cineva să te calmeze?”
Încerc să mă calmez singură

3. “Te calmezi repede… sau urlii ca nebunul?”
Nu urlu eu, dar ascult screamo când sunt nervoasă. De ce să răguşesc eu?

4. “Ca metodă de a scăpa de nervi, bătaia este o obţiune?”
De obicei când sunt nervoasă dau cu pumnul în ce/cine apuc... Dar nu o consider o opţiune, neapărat.

5. “Din cauza nervilor ţi s-a întâmplat să îţi pierzi un prieten?”
Nu.

O să revin mai târziu sau mâine cu Episodul 56. V-am pupat!

3 comentarii: