Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 14 iunie 2010

Prima zi de şcoală

Nu, nu am greşit titlul, e vorba de prima zi de şcoală din vacanţă. V-am mai spus despre data la care termin eu şcoala. Astăzi am aflat că în perioada de "practică" vom face ore normale. Nu, nu sunt la şcoală profesională, sunt la unul dintre cele mai stricte licee din Capitală, la "Nicolae Kretzulescu". Mă rog, nu asta contează. Nu mă deranjează că scriu, îmi place să scriu, dar nu când în sala de clasă sunt 40 de grade şi stau alături de 27 de fiinţe, una mai sufocată ca cealaltă.
Azi am fost la şcoală, pentru o oră, una! Şi aia de la 11. Mă rog, a fost caterincă, dar ideea de a face şcoală în timpul vacanţei mă scoate din minţi. Măcar dacă am fi făcut orele după-amiaza, atunci da. Ne trezeam şi noi la 11-12, la 2 eram la şcoală, stăteam până pe la 6-7 şi după plecam şi ne vedeam de ale noastre. Dar nu! Nici măcar atâta...
În fine, singurul lucru marfă la şcoala în vacanţă e faptul că stau împreună cu colegii mei tâmpiţi aproape toata ziua... :x

P.S.: Vineri a fost ultimul clopoţel pentru cei de a 12-a. Mai aveam puţin şi plângeam acolo, în careu. Nu vreau să se termine liceul. Deja a trecut un an şi ceilalti o să treacă şi mai repede. =( Ne-am cunoscut într-un an cât alţii nu s-au cunoscut o viaţă întreagă... Am făcut atâtea tâmpenii anul ăsta încât mă gândesc cu teamă la restul anilor, dar cu un zâmbet discret ce schiţează nerăbdarea mea de a vedea ce se va întâmpla în ceilalţi ani...

Cam atât pentru azi, cred. Nu am avut chef de nimic. Şi, în plus, s-a întâmplat ceva care m-a amuzat foarte tare, ceva ce se întâmplă numai în filme, ceva la care mă gândesc în continuu de la prânz încoace. A fost frumos, un pic aiurea, dar frumos... şi amuzant. Nu o să vă zic acum ce. Poate la un moment dat voi rupe tăcerea. Dar acum mă duc şi eu afară. Poate mai scriu ceva diseară.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu