Regula nr 1:

Have fun and share! :).

marți, 15 iunie 2010

Trebuie să scriu un roman

Am început să citesc Romanul adolescentului miop. Şi mă regăsesc printre randuri. Nu, nu pentru că el era miop, că şi eu port ochelari de mică şi nu mi-e ruşine, nu mă deranjează. Mă regăsesc pentru că şi eu trebuie să scriu un roman.
În mare parte e scris aici, dar trebuie aranjat, făcut frumos, expresiv şi atrăgator. Trebuie să găsesc o intrigă, un punct culminant etc... Da' nu-i bai, mă descurc eu.
Aş lăsa aşa episoadele de aici, ca să vă ţin puţin în suspans până apare cartea, dar mi-e greu să rescriu acum tot, să dezvolt etc pentru că şcoala îmi va ocupa cam toată ziua începând cu săptămâna viitoare, când voi începe practica, dar voi încerca să îmi rezerv măcar o oră pentru asta, zilnic, şi sper ca înainte să înceapă şcoala, adică înainte de 13 septembrie, să o duc la editură.

A... şi nu fac asta ca să trec la mate, ca în Roman, o fac pentru că îmi place să scriu şi pentru că încercarea moarte n-are.

Nu mai am ce spune momentan, deci...

... de aici incep P.S.-urile:
1. Azi a fost o zi nasoală, daca e să o compar cu cea de ieri: la şcoala mai mult s-a plâns, am stat degeaba până la 11 şi mi-am enervat colegele care încercau să doarmă cu energia mea, hihi.
2. Vreau să îi urez La mulţi ani! lui Teiuţ, care a împlinit astăzi 17 ani. :x
3. Ăsta e al 100lea post pe anu' ăsta. V-am promis voi scrie mai mult şi iată rezultatul... :D
4. Tot legat de şcoală, voi scrie un post despre tipurile de elevi din liceele din Bucureşti, mai mult de la mine din liceu, dar voi face o oareşce generalizare, având în vedere faptul că am trecut prin 4-5 licee şi am cam văzut ce şi cum (nu, nu am rămas repetentă sau d-astea, am fost pe la diferite acţiuni cu şcoala). Sper să vi se pară interesant. Încerc să-l postez diseară.

V-am pupat!

Un comentariu: