Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 20 iunie 2010

Leapşă

Ştiţi că lepşele sunt pasiunea mea din ultima perioadă, deci... Iată una nouă, pe care am răpit-o de pe Questioare.

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?

Diana. 15...

2. Ai porecle? Care?

Scorpy, Bursucel şi cam atât.

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac muuult

Trista: BUG Mafia- Până când moartea ne va despărţi.

3 care-mi plac mult (greu de ales doar 3, dar ...)

Three Days Grace- Riot

CIA- Univers invers

BaZi- Mesaj trimis

4. Ai animal de casa? Care?

N-am.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?

2V.L.G.

6. Primul citat care iti vine in minte. Nu trisa, fara Google!

"Dacă nu face din două una, poate face 3!"

7. Desenul animat preferat din copilarie.

Tom & Jerry.

8. Iti place inghetata?

Oare?

9.Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?

Allexia

10. Zi-mi un banc!

Lung sau scurt?

Leapsa merge mai departe la cine vrea :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu