Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 18 iulie 2010

17.07.2010

Ieri-16.06.2010- nu am postat nimic, stiu, si imi cer scuze.

Ieri dimineata am facut o vizita la doctor. Mi-am luat analizele, totul ok. Ajung acasa la 9 si ceva, aproape de 10 si vreau sa ma culc, ca si asa dormisem vreo 3-4 ore si eram moarta. Pun teleofnul pe silent, ca nu care cumva sa fiu sunata de cineva si trezita din somnul meu cel important.

Dorm eu vreo doua ore linistita, cand, dintr-o data aud telefonul fix, care e mobil, ca suna. Ma uit la telefonul meu sa vad cat e ceasul si vad 2 apeluri de la mama. Mi-am dat seama ca este ea. Ma dau jos din pat cu greu, ma duc la telefon, raspund si mama ma intreaba ce fac. Nu era evident ca dormeam, avand in vedere faptul ca sunt in vacanta? Cred ca nu. Ma rog. Inchid telefonul si ma bag iar in pat, cu intentia de a-mi continua somnul. Vine tata acasa. Evident, nu am mai putut dormi si am ramas cu 2 ore de somn pentru restul zilei.

Azi, insa, am fost lasata sa dorm. Liniste totala, fara deschizaturi de usa, fara telefon care sa sune, nimic. Ma rog, am adormit pe la 4 in timp ce asteptam un mesaj si m-am trezit la 8 jumate, am dat reply, dupa m-am trezit pe la 10 si i-ar am dat reply la ce primisem si tot asa =) . Dar nu am fost deranjata, ceea ce este un mare pas inainte.

Sa va zic de ziua de ieri? Hai sa va zic...

Toata ziua am fost asa, melancolica, chefless, m-au si enervat prietenii mei minunati carora tin le multumesc cu multe, da' multe, vorbe dulci. In fine. Am plecat din parc mult mai devreme ca de obicei. Am ajuns pe la 9 acasa. Evident, primul lucru pe care l-am facut a fost sa deschid calculatorul. Am intrat pe blog, m-am uitat pe la posturile celor din blogroll (da, am inceput sa va citesc, I'm so fuckin' proud of this) si cand sa ma uit la statistice de pe 15.07.2010 mai jos am observat pozitia blogului in ZeList, si anume 1317. Hopa! Ce-ai facut, prietene? Am crescut 743 de pozitii sau ceva de genul. Ma rog, m-am bucurat un pic si dupa am vazut titlul ultimului post al lui Piticu' : Cei 10 castigatori ai bicicletelor rosii.
Mai tineti minte ca am scris cateva posturi (4 la numar) pentru concursul de pe bikewalk.ro ? Ei bine, tananana! Am castigat. Vorbeam cu o prietena la telefon in momentul in care m-am vazut pe lista aceea si i-am spus imediat. Imi venea sa tip prin casa si alte chestii de genul, nu neaparat pentru ca am castigat o bicicleta , ci pentru ca am castigat ceva cu blogul asta. Dintr-o data, seara mea a devenit mai buna. Cand a ajuns si el acasa i-am spus si lui, pentru ca nu pot sa ii ascund nimic, nici daca as vrea...

Azi, la ora 4 am fost sa imi ridic premiul din Parcul Izvor. Starea mea de sanatate nu a fost una tocmai ok, asa ca abia am putut sta pana pe la 4 si jumatae sau ceva de genul si nu m-am mai putut intoarce pentru BikeWalk si imi pare nespus de rau...

Abia acum m-am dat jos din pat pentru a termina acest post, care sta in Drafts de sambata dimineata (17.07.2010)


P.S.: postul Ganduri spuse l-am pus eu de dimineata sa se posteze singur la 23:23.

Un comentariu: